Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Missä tavata lesboja hevosnaisia?

Lähettäjä: Haave 
Päivämäärä:   23.6.26 11:11:01

Aina puhutaan, että hevospiireissä on paljon seksuaalivähemmistöjen edustajia puolin ja toisin, mutta missä ne kaikki ovat multa piilossa? Pitäisikö tutustuakseen lähteä jonkun tietyn lajin kisakuvioihin, tapahtumien iltabileisiin, raviristeilyille, vai onko olemassa vaikka jotain faceryhmää missä ryhtyä juttusille? Omassa tinderissä ei liialti heppakuvia vastaan tule, saati sitten että baarista löytyisi nainen jolle olisi ookoo oma talli pihassa ja hevosreissuihin kuluvat viikonloput.

Re: Missä tavata lesboja hevosnaisia?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   23.6.26 11:15:52

mene sennupuolelle, tämä on ratsastus-puoli.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 12:07:54

Mä aina epäilen tota "paljon lesboja" hokemaa. Missä? Kaikki mun tuntemat on ihan heteroita jotka valittavat huonoja miehiään päivästä toiseen.

Lähettäjä: Löytyy 
Päivämäärä:   23.6.26 12:13:52

Täysihoitotalli, jossa vähintään 20 hevosta (ratsua). Aina siellä on (vähintään) yksi kiintiölesbopari. Tosin aina parin toinen osapuoli on ei-hevosihminen. En ole koskaan tavannut lesboparia, jossa molemmat olisivat kiinnostuneita hevosista.

Päivämäärä:   23.6.26 12:29:36

Jännä juttu. Nyt kun mietin niin en tiedä tavanneeni yhtäkään lesboa 35v harrastamisen / hevosalan työn aikana.
Muiden lajien treeneissä heitä kyllä on.

Tuskin huomaan asiaa helposti koska itse olen hwtwro pitkässä suhteessa mutta luulen ettei hevosala ole tyypillinen vähemmistöille.

Päivämäärä:   23.6.26 12:37:52

Kiitos aloituksesta! Sama ongelma minulla. Aina kun olen täällä yrittänyt herätellä keskustelua, on tullut vaan jotain veetuilua.
Jos joku tietää ryhmistä/harrastusryhmistä niin kertokaa pliis.

Päivämäärä:   23.6.26 12:46:21

Meitä on ainakin kolme! Tämän keskustelun perusteella.

Lähettäjä: Tiu 
Päivämäärä:   23.6.26 12:54:22

Suomen isoista hevossomettajistahan moni on lesbo tai ainakin bi. Sieltä reippaasti kyselemään, missä piireissä liikkuvat. Heilläkin taitaa tosin olla pääasiassa ei-hevosihmiset tyttöystävinä/puolisoina.

Lähettäjä: Leidi 
Päivämäärä:   23.6.26 13:05:12

Itse sanoisin lähinnä, että reippaasti vain verkostoitumaan muiden oman ikäluokan harrastajien kanssa lajiin kuin lajiin, ainakin jos olet nuorehko aikuinen. Itse ainakin tunnen kanssalesboja ihan yhtälailla ravivarikolta kuin kenttäkisoistakin. Pitää vain olla tarkka silmä ja korvat auki, sillä hevospiireihin eivät tunnu päätyvän ne lesbot joilla on sateenkaaripinssi, sivusiili ja flanellipaita, vaan ne ihan tavallisen oloiset heppatytöt joiden suuntautumista ei heti arvaisi ulospäin. Tai rupea kengittäjäksi, naiskengittäjät ovat ainakin yleinen haaveiden kohde omassa tuttavapiirissä :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.