|
Lähettäjä: Dreamer
Päivämäärä: 23.6.26 10:59:04
Kuvailkaapa niin nähdään, paljonko on maku muuttunut!
Itse olin lapsena satavarma, että aikuisena hankkisin kimon arabitamman. Piirsin siitä kuvia, keräsin arabijulisteita ja ostin riimunkin valmiiksi tallikirpparilta. Mielikuva tulisesta, herkästä, vain minua rakastavasta valkoisesta arabista oli kristallinkirkas.
Nykyään oma (toteutunut) unelma on sitten se tasainen, lempeä, kookas suokkiruuna. Nykyiseen tavalliseen rautiaaseen maastomopoon verrattuna ihan unelmien hevosella olisi ehkä vielä isot merkit, liinaharja ja enemmän osaamista koulupuolelle.
|