Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä hyötyä...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 10:38:01

Mitä hyötyä pinteleistä ratsastaessa? Tukeeko ne hevosen jalkoja? Aika monella näkyy olevan....

  Re: Mitä hyötyä...

Lähettäjä: Ronkku 
Päivämäärä:   23.6.26 10:43:54

Eivät tue, vaikka jotkut vielä uskovatkin niin. Suojaavat, mutta eivät niin hyvin kuin suojat. Käytetään jos hevosella on vaikka luuliika johon suoja hankaa, tai ihan vaan ulkonäkösyistä. Olen myös kuullut pinteleitä käytettävän kouluvalmennuksissa siksi, että valmentajan olisi helpompi erottaa hevosen jalkojen liikkeet.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.