|
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 23.6.26 09:25:33
Tämä on ainoa somettaja, joka minun on pitänyt ihan oikeasti blokata somessa. En ole koskaan edes seurannut häntä, mutta instagramissa tuli koko ajan suosituksissa ja facebookissa suoltaa tavaraa kaikkiin ryhmiin, niin edes se "saa ihan itse valita ketä seuraa ja ketä ei ;)" ei kyllä nykypäivänä auta. Se ihminen pitää oikeasti blokata, siis estää, jotta julkaisut ei tule omaan syötteeseen. Ja tuntuu, että vaikka sen on blokannutkin, niin joku postaus pääsee aina jostain facebook-ryhmästä jaettuna läpi....
Olen itsekin ironian, satiirin ja sarkasmin suuri ystävä, mutta ne on kuitenkin todella vaikeita huumorin lajeja. Ja tässä tapauksessa ne lipsahtaa hyvin usein selvästi sinne katkeruuden ja uhriutumisen puolelle ja tästä somettajasta olen ainakin itse saanut somen kautta erittäin myrkyllisen ja katkeran kuvan.
|