Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kurosella taas vaikeaa

Lähettäjä: MM 
Päivämäärä:   23.6.26 08:47:28

Kurosen omistajalla vaikeaa kun kuollut hevosensa ei ole saanut monipuolisen suomenhevosen palkintoa vaikka oli niin monipuolinen. Tää osaa olla hauska somettaja mutta katkeruus millon mistäkin on välillä turhan rajua.

  Re: Kurosella taas vaikeaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 08:49:04

No eiköhän se ollut läppä. Huumori on näköjään vaikea laji..

  Re: Kurosella taas vaikeaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 08:56:37

Jotkut ei ymmärrä sarkasmia. :'''D

  Re: Kurosella taas vaikeaa

Lähettäjä: viiva 
Päivämäärä:   23.6.26 08:58:48

Vitsihän toi oli. Mutta sekin on totta, että aika usein Kurosen vitsit on enemmän tai vähemmän katkeruuden sävyttämiä. Tietty ei hänen ole käsittääkseni tarkoituskaan olla niin sanottu hyvän mielen tili vaan enemmän sarkastinen.

  Re: Kurosella taas vaikeaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 09:04:00

ongelma on siinä että tää yrittää ilmeisesti olla sarkastinen, mutta on ihan tavan valittaja

  Re: Kurosella taas vaikeaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 09:06:26

^ Lopettakaa hyvät ihmiset seuraaminen jos noin ketuttaa niin ei tarvitse hötönetissä itkeä. Todella yksinkertaista.

  Re: Kurosella taas vaikeaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 09:07:01

Eipä ole ennen tästä tehty valitusketjuja, mikähän kateellinen tantta siellä kirjoittelee..

  Re: Kurosella taas vaikeaa

Lähettäjä: MM 
Päivämäärä:   23.6.26 09:08:19

Lähettäjä.
Päivämäärä23.6.26 09:04:00
ongelma on siinä että tää yrittää ilmeisesti olla sarkastinen, mutta on ihan tavan valittaja

Niin siis tää esittäminen mua häiritsee hänessä. On niin rempseä ja hauska mutta kyllä sen huomaa että asiat menee hänellä oikeesti tunteisiin. Ja kun hän kohta laittaa että taas puhutaan ja ei tarvi seurata niin seuraan koska hänellä on hyviäkin juttuja ja esim varsaprojekti kiinnostaa.

  Re: Kurosella taas vaikeaa

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   23.6.26 09:11:41

Sisältö olisi ihan kiinnostavaa, mutta sävy niin passiivisaggressiivinen ja yleisen negatiivinen, että en siksi itse seuraa. Se on tosiaan helppoa kun somessa saa ihan itse valita ketä seuraa ja ketä ei ;).

  Re: Kurosella taas vaikeaa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.26 09:25:33

Tämä on ainoa somettaja, joka minun on pitänyt ihan oikeasti blokata somessa. En ole koskaan edes seurannut häntä, mutta instagramissa tuli koko ajan suosituksissa ja facebookissa suoltaa tavaraa kaikkiin ryhmiin, niin edes se "saa ihan itse valita ketä seuraa ja ketä ei ;)" ei kyllä nykypäivänä auta. Se ihminen pitää oikeasti blokata, siis estää, jotta julkaisut ei tule omaan syötteeseen. Ja tuntuu, että vaikka sen on blokannutkin, niin joku postaus pääsee aina jostain facebook-ryhmästä jaettuna läpi....

Olen itsekin ironian, satiirin ja sarkasmin suuri ystävä, mutta ne on kuitenkin todella vaikeita huumorin lajeja. Ja tässä tapauksessa ne lipsahtaa hyvin usein selvästi sinne katkeruuden ja uhriutumisen puolelle ja tästä somettajasta olen ainakin itse saanut somen kautta erittäin myrkyllisen ja katkeran kuvan.

  Re: Kurosella taas vaikeaa

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   23.6.26 09:45:06

Joo se myrkyllisyys ja katkeruus on juuri niitä, jotka pilaavat muuten ihan kiinnostavan ja hyvin kirjoitetun sisällön.

  Re: Kurosella taas vaikeaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 09:47:06

Tämä kirjoittelu ei olekaan yhtään myrkyllistä tai katkeraa. ;)

  Re: Kurosella taas vaikeaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 09:58:47

Aloittajan elämä on varmaan vähän vaikeata ja synkkää, kun ei vitsiä ymmärrä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.