Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsastuksen hinnat pk seutu

Lähettäjä: kp 
Päivämäärä:   22.6.26 23:24:49

Mitä hintoja maksatte ratsastuksesta pk-seudulla ja lähikunnissa?

  Re: Ratsastuksen hinnat pk seutu

Lähettäjä: viu 
Päivämäärä:   22.6.26 23:35:58

Tarkoitatko ratsastuskoulussa? 55-80e tunti on mun viimeisin tieto.

  Re: Ratsastuksen hinnat pk seutu

Lähettäjä: kp 
Päivämäärä:   22.6.26 23:57:23

Ratsastuskoululla ja/tai vuokratessa.

  Re: Ratsastuksen hinnat pk seutu

Lähettäjä: muusa 
Päivämäärä:   23.6.26 00:35:40

No mun vuokraaja maksaa 40e kerta hyvästä VaB hevosesta laadukkaalla maneesitallilla. Joku maksaa 35e, joku 50e. Riippuu. Mä luulen että toi 55-60e on aika normihinta 8-9 ratsukon ryhmätunnista. Pienryhmä sitten kalliimpi.

  Re: Ratsastuksen hinnat pk seutu

Lähettäjä: Nelly 
Päivämäärä:   23.6.26 00:44:08

Talutusratsastukseen pääsee halvemmalla. Monille tuo olisi hyvä, edullisempi ratkaisu siihen että haluaa hevosen selkään.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.