Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paljonko maksat kengityksestä (Uusimaa)

Lähettäjä: Huhuh 
Päivämäärä:   22.6.26 21:52:30

Paljonko maksat kengityksestä Vantaa/Tuusula/Helsinki akselilla (ja lähialueet)? Ja kuka kengittää ja onko hyvää tulosta tehnyt hevosesi kavioille? Itse maksan kesäkengistä 150€ (ympäri kengitetty) tuntuu vaa vähän hurjalta peruskengityksestä maksaa noin paljon

  Re: Paljonko maksat kengityksestä (Uusimaa)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.26 21:56:04

kesällä 100e+kengät 5e/kpl. todella tyytyväinen

  Re: Paljonko maksat kengityksestä (Uusimaa)

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   22.6.26 22:00:22

Pohjallista ja muuta lisää laitettiin etujalkoihin, hinta vaihdellen 170-190 e kerta.

  Re: Paljonko maksat kengityksestä (Uusimaa)

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   22.6.26 22:02:52

225e peruskengitys sis kengät & reiät kannoille. On kallis mutta sen arvoinen.

  Re: Paljonko maksat kengityksestä (Uusimaa)

Lähettäjä: ks 
Päivämäärä:   22.6.26 22:10:58

180€ etusissa pohjalliset + täytteet. Todella tyytyväinen. Edellinen kengittäjä oli 130€ pohjallisilla ja nooh syystäkin vaihdoin..

  Re: Paljonko maksat kengityksestä (Uusimaa)

Lähettäjä: Taotao 
Päivämäärä:   22.6.26 22:22:00

130 € perussetti, talvikengillä+ hokeilla tms hitusen enemmän. En koe, että ottaa ainakaan yhtään liikaa hintaa. Loistava seppä ja olen erittäin tyytyväinen pitkäaikainen asiakas.

  Re: Paljonko maksat kengityksestä (Uusimaa)

Lähettäjä: helsinki 
Päivämäärä:   22.6.26 22:34:54

~250 €, alle 300 € kuitenkin. Edessä erikoiskengät, pohjalliset ja täyte, takana normaali. Talvella edessäkin normaalit, mutta ei juuri laske hintaa kun sitten on hokit.

  Re: Paljonko maksat kengityksestä (Uusimaa)

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.6.26 22:36:39

135 kesäkenkä kenkineen, talvella vähän enemmän.

  Re: Paljonko maksat kengityksestä (Uusimaa)

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   22.6.26 23:18:54

Vähän päälle 160 kesäkengät. Ketä nämä halvemmalla tekevät on?

  Re: Paljonko maksat kengityksestä (Uusimaa)

Lähettäjä: U 
Päivämäärä:   22.6.26 23:24:27

25eur ollut jo vuosia

  Re: Paljonko maksat kengityksestä (Uusimaa)

Lähettäjä: viu 
Päivämäärä:   22.6.26 23:40:07

130 kesäkenkä, 135 talvella hokit.
Loistava kengittäjä joka valitettavasti nyt lopetti.

  Re: Paljonko maksat kengityksestä (Uusimaa)

Lähettäjä: Presso 
Päivämäärä:   22.6.26 23:40:57

150-160€, normaali kengitys hokkirei'illä ympäri vuoden.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.