Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sarin talli Rantsila, Aho, Pihkala toiminnassa?

Lähettäjä: Paluumuuttaja 
Päivämäärä:   22.6.26 18:37:22

Muutan takaisin kotiseudulleni ja kyselisinkin, onko Aholla, Sarin tallilla tai Pihkalassa enää tunteja tai toimintaa? Tai onko jotain muuta tallia noilla seuduilla jossa olisi isoja hevosia ja aikuiselle tunteja?

  Re: Sarin talli Rantsila, Aho, Pihkala toiminnassa?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   22.6.26 18:53:19

Aholta ainaki kasa hevosia myyty mm ylivieskan ratsastuskoululle ja olen siinä käsityksessä että toiminta loppunut. Pihkalassa asuu enää yksityisiähevosia parin vanhan tuntihevosen lisäksi. Hevostoimintaa eivät enää järjestä lainkaan, mutta järjestävät ns perinteisiä kesäleirejä ilman hevostelua.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.