Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia hevosmyyjä NH

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.26 17:46:09

Onko kellä omakohtasta kokemusta? Nimikirjaimet N.H. Varsinais-Suomi

  Re: Kokemuksia hevosmyyjä NH

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.26 18:11:36

Googlaa Noora Maantila ja Noora Oksanen

  Re: Kokemuksia hevosmyyjä NH

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.26 18:13:19

Eli on samaa kaliiperia kuin nuo mainitsemasi…?

  Re: Kokemuksia hevosmyyjä NH

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   22.6.26 18:18:00

Sama tyyppi, vaihtaa vaan nimeään välillä

  Re: Kokemuksia hevosmyyjä NH

Lähettäjä: Varo 
Päivämäärä:   22.6.26 18:21:09

Kierrä niin kaukaa kuin mahdollista! On tosiaan sama henkilö kuin N O. Vaihtelee nimeään ja jokainen voi jo siitä päätellä miten puhtaat jauhot on pussissa kun näin täytyy tehdä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.