Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Fairy hevosen pesussa?

Lähettäjä: Pohdin 
Päivämäärä:   22.6.26 17:14:18

Miksi moni käyttää fairya hevosen pesussa? Sehän poistaa iholta luonnollisen rasvan joka suojaa ihoa. Eräällä tallilla pestiin valkoisen ponin jalkoja tiheästi fairylla, eikä mennyt kauan kun pesukohtiin ilmestyi ihottumaa ja rupea.. Onko tämä joku yleinen käytäntö vai tietämättömyyttä?

  Re: Fairy hevosen pesussa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.26 17:16:15

Ei oo uusi juttu. Aina on käytetty Fairya.

  Re: Fairy hevosen pesussa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.26 17:17:05

kuivattaa ihan hulluna ihoa, en käyttäisi

  Re: Fairy hevosen pesussa?

Lähettäjä: Pohdin 
Päivämäärä:   22.6.26 17:20:00

En kyllä itse käytä koskaan, mielestäni ei mitään järkeä.

  Re: Fairy hevosen pesussa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.26 18:34:55

En ole koskaan kuullutkaan että "aina olisi käytetty fairya"! Hullua! Pesisittekö oman kehonne fairylla?

  Re: Fairy hevosen pesussa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.26 19:14:50

Käytetään valkoisten kohtien pesuun ja kyllä on tarkoitettu myös ihmisen iholle. Muuten sitten hevosen pesu ja harjaus jatkuvasti on tarpeetonta.

  Re: Fairy hevosen pesussa?

Lähettäjä: Miina 
Päivämäärä:   22.6.26 19:19:42

Kauanhsn fairy on ollut käytössä ja yhtä kauan se on ollut huono valinta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.