Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  PM-kisat

Lähettäjä: alkoivat tänään 
Päivämäärä:   22.6.26 12:09:02

Ponien kisat jo meneillään, harmi ettei näy CMH vaan pitäisi ostaa jäsenyys Equisport.tv:seen, joten mennään pelkällä Equipella.

  Re: PM-kisat

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   22.6.26 12:13:04

Harmi kun niin monia eri streameja mistä nähdä, ihan jokaista ei viitsi tilata, joten equipella mennään täälläkin. Harmillisen tiukoille meni suomalaisen ponin sijoitus

  Re: PM-kisat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.26 12:26:25

Hyvä Maria ja Viljam!

Kyllä ruotsalaiset on valomatkan edessä pisteissä, mistä johtuu? Eikö valmennus ole riittävää? Ponien laatu? Miksei päästä 70%?

  Re: PM-kisat

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   22.6.26 12:33:20

Tasaisuus ja teknisyys

  Re: PM-kisat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.26 13:27:42

Tän päivän parhaassa suomalaisponissa ei riitä laatu. Muilla tuli isoja rikkoja, vaikka laatuvriittäisi

  Re: PM-kisat

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   22.6.26 13:38:34

Ruotsin ponijoukkueen huonoin tulos yli prosentin parempi, kuin Suomen joukkueen paras tulos. Tasaisella puksuttamisella ei vaan valitettavasti enää pärjätä KV-poneja vastaan. Mutta nyt on ensimmäiset radat pois alta ja huomenna sitten vaan uudella energialla eteenpäin!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.