Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kouluradan kirjaimet

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   22.6.26 10:53:52

Voiko L kirjaimen korvata A kirjaimella? Miksi ihmeessä suomeksi A on vaihdettu L kirjaimeksi? Voiko kilpailujärjestäjä käyttää L kirjaimen sijasta A kirjainta vai tuleeko siitä jotain sanomista jos ei ole "virallinen" kirjain paikallaan?

  Re: Kouluradan kirjaimet

Lähettäjä: Tt 
Päivämäärä:   22.6.26 10:55:30

Miksi en nyt ymmärrä yhtään koko aloitusta

  Re: Kouluradan kirjaimet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.26 10:59:07

Ei mitään kirjainta ole korvattu. L ja A ovat kummatkin radalla, eikä niiden paikkaa voi vaihtaa.

  Re: Kouluradan kirjaimet

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   22.6.26 11:10:01

Jos olet esim ostanut pitkän radan kirjaimet ulkomailta niin mukana ei tule L kirjainta että saisi tehtyä suomalaisen lyhyen radan. Printtaa L paperille (tai tussilla siististi) ja kiinni teipillä A:päälle. Jos pitää kestää sadetta niin laminoi tai muovitaskuun.

  Re: Kouluradan kirjaimet

Lähettäjä: Katkaisu 
Päivämäärä:   22.6.26 11:39:21

Suomessa lyhyt rata on katkaistu pitkästä radasta. Ruotsissa lyhyestä radasta on otettu välistä kirjaimia pois ja siksi Ruotsissa tullaan myös lyhyellä radalla sisään A:sta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.