Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosten myyntivälitys

Lähettäjä: hep 
Päivämäärä:   22.6.26 09:51:22

Pitäisi myydä, mutten halua alkaa siihen itse. Missä hinnoissa pyörii nykyään pääkaupunkiseudun myyntivälitys, tuleeko joku kuukausimaksu ja siihen joku palkkio päälle? Noin 20000€ estehevonen, tarkoitus viedä hevonen myyntitalliin.

  Re: Hevosten myyntivälitys

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.6.26 10:10:12

Kuukausimaksut lienee tonnin nurkilla, myyntiprovikat 5-10% siihen päälle

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.