Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka paljon erilaisuus hevosihmisenä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 18:11:58

Häiritsee sinua? Jos muuten olette kavereita.

Mua häiritsisi eniten se, että kaveri olisi julma eläimille, eikä sen kanssa tulisi oikein toimeen. Mutta sitten on myös joitakin muitakin juttuja, joiden takia ehkä kaveruus säilyy, mutta harrastaminen yhdessä ei.

Re: Kuinka paljon erilaisuus hevosihmisenä

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   20.6.26 19:19:26

Enemmän on sellaisia erilaisia hevosihmisiä tuttuina (tallikavereina, seurakavereina, käydään samoissa valmennuksissa ja/tai kisoissa), jotka ovat ”erilaisia”, mutta erilaisuus ei häiritse, kun ollaan vain tuttuja. Kaveriksi (= vietetään aikaa yhdessä myös tallin/valmennusten/kisojen ulkopuolella) en heitä ottaisi.

Joten vastaus kysymykseen: Kaverin erilaisuus hevosihmisenä ei häiritse, koska valitsen kaverit tarkkaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.6.26 19:25:13

Jos näkemyserot ovat aivan eri suunnissa, niin jäisi tuttavan tasolle. Jos tarkoitus olla kaveri ja nähdä muulloinkin kuin tallilla, niin kyllä juttu kulkee niin paljon paremmin sellaisen kanssa jonka kanssa ollaan mahdollisimman samanlaisia. Pienet näkemyserot ei haittaa, ne on jopa virkistäviä sillä joutuu katsomaan ulos sieltä omasta kuplasta. Mutta kyllä koen, että suurimmaksi osaksi tulisi ajatella samalla tavalla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 20:32:42

Oon itse aina ollut se outolintu niin ei se itseä haittaa. Joistain tietyistä tilanteista tulee joskus vähän "paha mieli" nähdä niitä, mutta pidän itselläni. Ja ei noita tule onneksi edes viikoittain.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.