|
Lähettäjä: Toinen
Päivämäärä: 10.6.26 12:05:47
"Lähettäjä: Päistär
Päivämäärä: 10.6.26 10:42:03
Vaikka sinun nimi hevosen papereissa olisikin, ei se silti mikään vankila ole. Siitä hevosesta pääsee kyllä eroon, jos tuletkin siihen tulokseen ettei hevosen omistaminen ole juttusi. Yleensä ihmiset katuvat enemmän tekemättömiä asioita, ei niitä joita ovat kokeilleet! Joten potku persuuksille, toteuta haaveesi ja tarvittaessa sitten muuta suunnitelmaa, jos niin käy. Tsemppiä hevosen etsintään!"
Tämän saman toistaisin, ja on myös ajankohtainen neuvo omalle kohdalleni. Minulla oli viime kesänä just sama tilanne, vihdoinkin raha- ja elämäntilanne sallivat tämän haaveen oman hevosen ostamisesta ja löysin niin sopivan hevosenkin, etten voinut uskoa onneani. Nyt vajaa vuosi tuosta olen tilanteessa, jossa tajuan, ettei aktiivinen ratsastaminen olekaan mun juttu ja mietin, miten tästä eteenpäin. Kaikki on mennyt kyllä tosi kivasti, hevonen on mahtava ja siitä en haluaisi luopua, mutta ratsastamiseen ei enää ole motivaatiota ja toinen harrastamani laji kiinnostaa paljon enemmän. En olisi ikinä voinut uskoa, että kun vihdoin nelikymppisenä saan ostettua sen oman hevosen, homma ei viekään minua täysin mukanaan.
Kenellekään en ole tästä vielä puhunut, että silmäilen FB:ssä ostoilmoituksia ja mietin erilaisia vuokraus- tai esim. puoliylläpitomahdollisuuksia. Alle vuosi siitä, kun unelmien hevoseni ostin niin kyllähän tässä tuntuu tosi typerältä, sitä ei voi kieltää. Varmasti vielä useamman kuukauden puntaroin mitä tehdä mutta sen sanon, etten missään nimessä ole tuhlannut vuosia elämästäni ns. turhasta unelmointiin. Kyllä tämä on ollut sen arvoista kokea :) . Eikun aloittaja rohkeasti kohti toteutusta!
|