Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pivo pod - onko hyvä?

Lähettäjä: Kannattaako 
Päivämäärä:   9.6.26 21:34:02

Onko järkevä investointi? Ei kuitenkaan ole kovin kallis (alle 200€). Kentällä on yleensä esteet joten meneekö seuranta sekaisin?

Re: Pivo pod - onko hyvä?

Lähettäjä: Hip 
Päivämäärä:   10.6.26 00:06:32

Toimii, ei toimi. En nyt hehkuttaisi. Helposti hukkaa ratsukon, kuvailee maneesin seiniä tms. Ihan kiva silloin kun sattuu toimimaan, mutta en pidä kovin toimintavarmana. Joskus kun meni hermo pivoon, laitoin puhelimen maneesin laidalle kuvaamaan ja annoin pivon pyöriä yksikseen ja hyödynsin ainoastaan kaukosäätimellä tehtävää kuvaamisen käynnistystä ja lopettamista.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.6.26 02:16:14

Minulla ollut jo monta vuotta ja aika hyvin se on tänä aikana kehittynyt. Pienellä kentällä, kun etäisyys Pivoon ei ole kovin pitkä, jää helposti jälkeen laukassa. Muuten kun sen sielunelämän oppii, niin aika harvoin se enää hukkailee. Esteet ei välttämättä sitä sekoita ellei sitten hevonen ole kovin paljon ja jatkuvasti piilossa niiden takana. Mutta en tietenkään sitä voi luvata. Ja vaikka se nyt ratsukon välillä hukkaisikin, riittää kun pyörähtää uudelleen sen edestä niin lähtee taas seuraamaan. Minulla on silver-malli, mutta nyt jos ottaisin, niin ehdottomasti max. Siinä on vähän enemmän vääntöä.

Lähettäjä: pss 
Päivämäärä:   10.6.26 07:43:11

Toimii yleensä ihan hyvin, joskus hukkaa ratsukon, jos on samanvärinen taustan kanssa ja kaukana. Käytän usein.

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   10.6.26 11:51:23

Kun löytää vaan itselle sopivat asetukset ja tarpeeksi "kirkkaat" varusteet niin on näppärä. Onko teillä muilla toiminut etävalmennukset? Itse en ole vielä testannut, mutta tarkoitus olisi

Lähettäjä: Matkija 
Päivämäärä:   10.6.26 18:04:19

Kuvaatteko koko ratsastuksen? Vai pätkissä, eli kaukosäätimellä välillä kuvaus poikki?
Itse en haluaisi kuvata koko ratsastusta, kun tulee turhaan niin pitkä video.
Ennemmin kuvaisin pätkiä, mutta siinä se vaikeus, ettei tiedä milloin pivo kuvaa ja milloin ei, kun joskus tosiaan kuvaus on katkennut kesken kaiken.
Pivo jatkaa kuitenkin seuraamista, vaikkei sillä hetkellä edes kuvaisi, niin siitä ei voi päätellä mitään.

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   10.6.26 18:07:21

Ei sen pitäisi kesken kaiken katkaista kuvaamista, paitsi silloin jos joku soittaa/laittaa viestiä ja sen takia puhelimen pitää olla - älä häiritse tilassa. Ja itse katkon kyllä kesken ratsastuksen ja pivossa välähtää valo aina kerran kun keskeytät kuvaamisen ja kolmesti kun aloitat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.