|
Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 14.6.26 11:46:43
Viivi: onhan sinulla Pivo track sovellus ja siinä on viimeisimmät päivitetykset? Pivo pitää myös saada tukevalle pohjalle, joka ei horju ja heilu (esim tripod) ja sen on oltava vaaterissa. Jos se on vinossa ja puhelin kiinni epätasapainoisesti, sillä voi olla vaikeuksia kääntyä "ylämäkeen" ja sillon tulee hieman viivettä ja nykimistä käännökseen. Asetukset sitten riippuu aika paljon ihan siitä, mikä sattuu omiin ratsastusolosuhteisiin sopimaan. Pienellä kentällä voi olla parempi, että ei pidä autozoomia päällä. Omasta mielestäni ainoa luotettavasti toimiva sijainti Pivolle on keskellä kenttää. Jos et vaihtelet suuntaa usein, ei kannata valita "predictive follow" asetusta. Muuten se saattaa auttaa pysymään perässä paremmin. Autoexposure joskus auttaa hämärässä, mutta itse en sitä juuri koskaan käytä. Jos hevonen on sen värinen, että hukkuu taustaan, pintelit ja värikkäät satulahuovat voi auttaa. Oma Pivo hukkaa ratsastaessa tosi harvoin. Olen käyttänyt jopa silloin kun on toinenkin ratsukko kentällä. Silloinkaan ei ole ongelmaa, kunhan huolehtii siitä, että itse on se joka on lähimpänä Pivoa. Eli esim ohittaa toisen aina sisäpuolelta. Ja jos se hyppäisikin seuraamaan toista ratsukkoa, tarvitsee vaan koukata uudelleen sen edestä niin tarttuu taas oikeaan kohteeseen.
|