Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten päästä kisoihin kuuluttajaksi?

Lähettäjä: Vaikuttaa kivalta 
Päivämäärä:   2.6.26 01:47:08

Miten voisi päästä ratsastuskisoihin kuuluttajaksi? En tarkoita mitään isoa kisaa (HIHS, Tampereen messut, Ypäjä tms) vaan ihan tavallisia seura- tai aluekisoja.

Oma seurani järjestää vain seurakisoja. Koulukisoissa (1-2 krt/vuosi) yleensä kisaan itse. Pari kertaa on jäänyt kisat välistä hevosen vuoksi ja silloin olen ollut talkoilemassa kuuluttajana ja se oli kivaa puuhaa. Yleensä talkoilen estekisoissa, mutta tuomari hoitaa kuuluttamisen, niin olen sitten useimmin liputtajana tai kanttiinissa.

Seuraa en halua vaihtaa, kun seuran jäsenedut (mm. maneesin käyttöoikeus) ovat niin hyvät.

Lähialueiden seurojen somessa en ole koskaan nähnyt mitään ”ilmoittaudu talkoolaiseksi” mainoksia, että voisin kysyä, olisiko kuuluttajalle tarvetta.

Re: Miten päästä kisoihin kuuluttajaksi?

Lähettäjä: Ole rohkea 
Päivämäärä:   2.6.26 04:33:18

Ehdottomasti voit ottaa rohkeasti yhteyttä lähialueesi kisoja järjestäviin seuroihin ja kerrot tuon intosi, vaikkei heillä mitään julkista talkoolaishakua olisikaan! Ilman muuta saa talkoilla yli seurarajojen, kuuluttajaksi haluavia ei ole liiaksi koskaan. On lottovoitto seuralle saada moinen yhteydenotto, ihan sama mitä seuraa (tai vaikkapa ei edustaisi mitään ratsastusseuraa lainkaan) itse kiinnostunut edustaa :) Eli viestiä menemään vaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.6.26 10:08:44

Meidän seuralla ainakin on pulaa talkoolaisista ja juuri kuuluttajan pesti on se, mitä kukaan ei halua tehdä. Ole rohkea ja ole yhteydessä lähialueen seuroihin.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   2.6.26 10:16:55

Ota itse yhteyttä seuroihin. Talkoolaisista on yleensä pulaa, joten jos sanot haluavasi tiettyyn hommaan, niin etköhän pääse, kun muuta et suostu tekemään ja porukkaa tarvitaan aina.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   2.6.26 14:47:40

Oon ollut aktiivinen seuran jäsen ja talkoillut kisoissa hyvinkin paljon aiemmin, ja sanon kyllä, että ota IHMEESSÄ yhteyttä seuroihin!! Meillä ainakin olisi silloin riemusta kiljuen otettu vastaan tällaiset viestit :D Yleensä niissä kisoissa talkoilee aina samat tyypit vuodesta toiseen, ja hommaa ON. Ihan superhienoa, että olet kiinnostunut tekemään :)

Lähettäjä: jdje 
Päivämäärä:   2.6.26 15:02:53

Katsoin vähän aikaa sitten eräiden kaksipäiväisten koulukisojen talkoolistaa. Huhhuh. Molempina päivinä saattoi olla jotain hommaa hoitamassa vain yksi ihminen. Eli teki kaksi päivää putkeen hommia aamusta iltaan.

Mutta talkoolaisille tiuskitaan ja heitä kohdellaan kuin roskaa, joten ketään ei kiinnosta talkoilla.

Olen itse joskus talkoillut erään toisen lajin kisoissa ja meitä oli kuitenkin samassa hommassa kaksi ja joku saattui tulla välillä tuuraamaan, niin ei tarvinnut tehdä hommia tauotta aamusta iltaan. Tästä aikaa 20 vuotta, en tiedä miten nykyään...

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.6.26 19:59:47

Pistä lähialueen seuroille viestiä, ihan varmasti riemusta kiljuen ottavat apua vastaan! Aivan loistavaa, että nykypäivänä joku haluaa talkoilla!!!
Nimimerkillä "minimit kasaan viimehetkillä ja ite hoidan loput"

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   5.6.26 22:21:55

Suoraan vaan tosiaan viestiä seuroille! Meilläkään ei julkisesti ole auki mitään facessa tms. koska sitä ei monikaan enää käytä. Mutta uudet ihmiset ovat todella lämpimästi tervetulleita <3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.26 22:57:44

Seuroille vaan rohkeasti kyselyä väitän et 99% seuroista haluaa uutta talkoo porukkaa mukaan!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.