Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Wääksy

Lähettäjä: Pohtija 
Päivämäärä:   29.5.26 21:36:55

Kokemuksia Wääksystä nykyisellään. Mikä toimii? Onko ruuhkia? Plussat ja miinukset kehiin.

Re: Wääksy

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.5.26 22:47:47

Talli on täynnä, joten kyllä tuolla hevosmäärällä väistämättä on välillä ruuhkaa. Kesällä vähemmän, kun maneesin lisäksi kentät ja maastot ovat aktiivikäytössä, mutta viimeistään talvella maneesissa on väistämättä ruuhka ainakin suosituimpiin aikoihin.

Päivämäärä:   30.5.26 00:37:15

Talli täynnä.

Päivämäärä:   30.5.26 05:05:42

On erittäin hyvä nykyään. Hyvä hoito, pohjat pidetään kunnossa ja työntekijät ovat asiantuntevia. Lähes aina joku henkilökunnasta paikallakin.

Kannattaa kyllä tiedustella mahtuisiko vielä, itse olen ymmärtänyt että mahdollisesti siirtotallin saa kyllä käyttöön jos tulijoita on. Tallin puoli ilmeisesti täyttymässä nyt kuun vaihteessa kylläkin.

Päivämäärä:   30.5.26 05:06:55

Ja ruuhkista en osaa sanoa, talvea en ole vielä kokenut ja käyn usein päiväsaikaan. Muutamat kerrat kun illasta olen ollut niin on silti kyllä väljää, ihmismäärä jakautuu tontille hyvin. Viikonloppuisin kaiketi eniten häppeninkiä, mutta halli on kuitenkin iso. Varmasti mahtuu.

Lähettäjä: Mahtuu 
Päivämäärä:   30.5.26 18:25:58

Hyvin mahtuu, eikä ole ruuhkia. Wääksyssä on iso maneesi, pienempi eristetty juoksutusmaneesi ja kaksi kenttää joista toinen tosi suuri. + Tietysti maastot.

Lähettäjä: Xi 
Päivämäärä:   30.5.26 20:43:04

Nyt kesällä mahtuu vaikka talli olisi täysi. Syksyllä ja talvella on ahdasta koska tallilla on useita tavoitteellisesti treenaavia valmennuksineen.

Lähettäjä: Pohtija 
Päivämäärä:   30.5.26 22:11:19

Onko joku maneesikalenteri jonne laittavat esim. estevalmennuksia ? Onko enemmän koulu vai esteporukkaa?

Lähettäjä: Xi 
Päivämäärä:   30.5.26 23:34:26

Molempia taitaa olla aktiivisesti käsitykseni mukaan.

Lähettäjä: Pomppu 
Päivämäärä:   30.5.26 23:35:47

On kalenteri johon valmennukset merkataan. Hyvin on aina mahtunut valmennuksienkin aikaan ratsastamaan, eikä valmennettavankaan näkökulmasta ole haitannut että maneesissa on muita, maneesi niin iso. Lajien puolesta porukka jakaantuu aika tasaisesti, molemmissa lajeissa tosissaan treenaavia mutta on paljon myös rennommin harrastavia. Todella mukava talliporukka, kannattaa käydä tutustumassa ja asettua jonoon

Lähettäjä: XX 
Päivämäärä:   31.5.26 00:20:31

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 30.5.26 05:05:42

On erittäin hyvä nykyään. Hyvä hoito, pohjat pidetään kunnossa ja työntekijät ovat asiantuntevia. Lähes aina joku henkilökunnasta paikallakin.

Kannattaa kyllä tiedustella mahtuisiko vielä, itse olen ymmärtänyt että mahdollisesti siirtotallin saa kyllä käyttöön jos tulijoita on. Tallin puoli ilmeisesti täyttymässä nyt kuun vaihteessa kylläkin."

Vaikea kuvitella, että siirtotalleihin otettaisiin muuta kuin satunnaisia yöpyjiä, koska tarhat loppuvat kesken. Ne siirtotallin karsinathan ovat kyllä hyvät.

Lähettäjä: Poni 
Päivämäärä:   1.6.26 15:15:31

Siellä taitaa edelleen olla estekentän pohja todella huono. Se on harmi, koska ulkona olis kiva hypätä kesällä, mutta kukaan joka hevostaan arvostaa ei sillä pohjalla hyppää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.