Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  House of Horses Helsinki housut

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   29.5.26 14:07:11

Kokemuksia House of Horses Helsingin housuista?

Re: House of Horses Helsinki housut

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   31.5.26 05:46:06

Tosi mukavat ja istuvat hyvin, Lola leggingsit siis mulla.

Lähettäjä: vanilli 
Päivämäärä:   31.5.26 06:37:45

Minulla on ne vanhan malliset Hoh ratsastuslegginsit (mustat ohuet, joissa logo sivussa ja gripit vain sisäreisissä) ja olen tykännyt niistä todella paljon! Ne on ollut minulla vuosikausia käytössä, pesty ja pidetty säästelemättä ja edelleen ne on tosi hyvässä hapessa. Jopa gripit. Tosin gripit on noissa muuten sitten todella tarraavat, ihan varoituksen sanana, jos uusissakin malleissa ne on vielä samaa materiaalia.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   31.5.26 10:58:59

Kivan tuntuiset. Vähän napakampaa materiaalia, ei ensin normikoko sopinut niin piti vaihtaa suurempaan. Gripit on uutena pikkasen liian tarttuvat minun makuun, toivottavasti käytön ja pesujen jälkeen hieman vähenee tarttuvuus.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   31.5.26 12:34:30

Kiinalaista krääsää. Ei kestä käyttöä eikä kulutusta. Satunnaista ratsastelua kerta viikkoon voi kestääkin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.26 12:40:16

"Kiinalaista krääsää. Ei kestä käyttöä eikä kulutusta. "

No mitä ne Mayat ovat, jotka on kaikilla. Aivan hirveitä.

Lähettäjä: satularumba 
Päivämäärä:   31.5.26 21:47:21

Keväällä ostin tätä uutta mallia olevat. Rullaa ärsyttävästi vyötäröstä, muuten tosi kivat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.6.26 00:56:53

Juuri ostin lola leggingsit, eivät rullaa, todella mukavat päällä. Mayoihin verrattuna paljon paremmat.

Lähettäjä: suolapähkinä 
Päivämäärä:   1.6.26 06:19:21

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 31.5.26 12:34:30

Kiinalaista krääsää. Ei kestä käyttöä eikä kulutusta. Satunnaista ratsastelua kerta viikkoon voi kestääkin.

Minulla on kyllä kestänyt näin päivittäin 1-3 hevosta ratsastavana ainakin ne Unicorn legginsit (ei Lola, vaan se alkuperäinen malli) useamman vuoden, vaikka kesäisin varsinkin ratsastan melkein suurimmaksi osaksi niillä. Kivat päällä myös tallihommissa. Polvitaipeessa on vähän nukkaa, siinä mihin pitkän koulusaappaan reuna tulee, mutta eipä muuten ole kulunut. Mutta ainakin toisiin housuihin verrattuna (vertailuksi mulla muut housut Cavalleria toscanaa) noiden gripit on tosiaan aikamoiset, ihan kokopaikkaisina versioina en siksi itse merkin housuja ostaisi.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   2.6.26 07:12:25

Olen pitänyt todella paljon - parhaimmat housut, joita olen omistanut!

Hankkinut ensimmäiset vuosi sitten ja kangas on pitänyt muotonsa ja napakkuutensa. Hiukan kulumaan haaroissa, reitevä kun olen, mutta erinomaisesti on kestänyt lähes päivittäistä käyttöä.

Talveksi hankin myös hiukan paksumman mallin, josta otin kokoa pienemmän ja oli erinomainen.

Suosittelen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.