|
Lähettäjä: junnu
Päivämäärä: 11.5.26 11:10:21
Haluaisin hieman ajatustenvaihtoa teiltä, jotka olette ostaneet opetusmestarin, koska meillä tämä asia on nyt ajankohtainen.
Olisi tarjolla opetusmestari kouluratsastukseen, mutta asia mietityttää hieman. Ratsulla on ikää nyt 17 vuotta ja se on ainakin toistaiseksi terve. Ikä kuitenkin mietityttää, koska ei tiedä, kuinka pitkä yhteinen kilpaura olisi edessä. Toisaalta eihän nuoremmastakaan hevosesta voi tietää, kaikkea voi sattua.
Ratsu on hyvä, ja se kilpailee vaativissa luokissa menestyksekkäästi, joten se veisi varmasti minua eteenpäin. Itse olen vielä junioritasolla ja kilpailen nykyisen ratsuni kanssa vasta helppo A -tasolla. En ole varma, riittääkö nykyinen ratsuni paljon vaativampiinkin luokkiin, ehkä vaativa B on paras mihin me ylletään.
Tiedän kuitenkin, ettei perheelläni ole mahdollisuutta pitää kahta ratsua, ja lisäksi tulee eteen kysymys, mitä nykyiselle ratsulle tehtäisiin. Tiedän, että myyminen on ehkä järkevin vaihtoehto, mutta tämä ei ole ihan helppo asia. Ratsu ei välttämättä ole helpoin myytävä, ja minulla on siihen myös vahva tunneside.
Olisin kiitollinen vertaistuesta ja neuvoista, vaikka tiedänkin, että lopullinen päätös on tehtävä itse perheeni kanssa.
|