Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Päivävaellus Islannissa

Lähettäjä: Vinkkejä 
Päivämäärä:   10.5.26 22:01:27

Heinäkuun alussa matka Islantiin ja siihen sopisi yhtenä päivänä päivävaellus tai sitten parin/kolmen tunnin maastolenkki joko lähellä Reykjavikia tai Etelä-Islannissa. Islanninhevosista ei juurikaan kokemusta mutta isoilla hevosilla oon maastoillut vuosien ajan. Nyt haen kokemuksia hyvistä talleista, ehdottakaas.

Re: Päivävaellus Islannissa

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   10.5.26 22:45:02

Eldhestar. Tai sitten Ishestar.
Kannattaa valita joku kokeneiden ratsastus, tosi monella tallilla lähellä Reykjavikia ensi kertaa hevosen selässä olevat menee letkassa..

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   10.5.26 22:45:54

Muistaakseni kummatkin tallit myös noutivat Reykjavikista ja toivat takaisin. En muista oliko lisämaksusta mutta kätevää.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.5.26 08:02:55

https://www.coras.is/riding-tours

Pieni yksityinen talli, vajaan tunnin matkan päässä Reykjavikista. Tuollahan se on melkein vaan parempi, että mitä kauempana on, saa samalla nauttia upeista maisemista!

Samaa hintaluokkaa kuin nuo isot massaturismitallit, joissa on painoraja 120 kiloa. Käytiin Islannissa, löysin tuon pikkutallin ja olin tyytyväinen, päästiin kahdestaan maastoon, vaikka ei edes yksityismaastoa varattu. Ja varaamalla yksityismaaston saa ihan just sitä mitä haluaa. Hevoset fiksuja ja kivoja, hyvin hoidettuja. On tuolla muitakin pikkutalleja, itse suosisin niitä. Googlella löytyy kyllä hyvin.

Päivämäärä:   11.5.26 11:27:13

Kiitos näistä vinkeistä! Erityisesti pienemmät tallit kiinnostaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.5.26 11:33:50

Vaikka painoraja ei ole 120kg on tuo 90kg silti aika paljon myös islanninhevoselle. :(

Lähettäjä: hohhoijaa 
Päivämäärä:   11.5.26 14:11:40

Mun mielestä issikoilla mieluiten maks 60 kiloa, On ne sen verran pieniä ja kaposia

Päivämäärä:   11.5.26 18:35:19

Olisiko vielä kokemuksia talleista?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.