Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vuokra/hoitohevosen etsintä

Lähettäjä: hoitaja 
Päivämäärä:   6.5.26 19:42:24

Mitä kautta olette löytäneet vuokra/hoitohevosen? En ole saanut useampaan vuoteen laitettua ilmoitusta tänne Markkina osioon, jostain syystä puhelin ei päästä sivustolle, kun ei ole suojattu yhteys?

Olen aikuinen, maksukykyinen ja luotettava. Pidän kaikenlaisesta puuhailusta tallilla ja ratsastus ei ole pääasia :) tapanani on hoitaa varusteet sekä hevonen kuin omani.
Ideaali diili olisi, että voisi käydä hoitamassa myös ja valmentautua (sileä) 1-2x/vko. Löytääkö tälläisiä mistään? Toiveena olisi maneesitalli/lähialueella mahdollisuus maneesiin, jotta talvella myös ratsastus onnistuisi.
Saa vinkata myös alustaa, jonne ilmoituksen voisi laatia!!
(keski-uusimaa/järvenpää lähialueet)

Re: Vuokra/hoitohevosen etsintä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.5.26 22:45:54

Asutko järvenpäässä? Mulla voisi olla sulle hoitohevonen (vielä ei voi tosin ratsastaa, että jos sitä haluaa niin tää ei tietty sovi), mutta saattaa olla liian kaukana.

Lähettäjä: Suhteet 
Päivämäärä:   6.5.26 23:03:49

Ilmoitus omaan someen. Suhteilla nuo yleensä löytyvät.

Ensimmäisen vuokrahevoseni sain sillä, että olin tuttu näky rats.seuran kisoissa. Ilmoittauduin aina talkoolaiseksi. Muutamiin seuran järjestämiin harkkakoulukisoihin osallistuin rats.koulun hevosella. Yksi seuran johtokunnan jäsen sitten kysyi suoraan, olisinko kiinnostunut vuokraamaan hänen hevostaan. Halusi täysi-ikäisen (olin yli 30v) ja luotettavan. Oli huomannut, että olin aina kisoissa talkoilemassa, tulin kun olin kerran luvannut. Halusi luotettavan vuokralaisen ja talkoilu oli antanut minusta sellaisen kuvan.

Lähettäjä: viima 
Päivämäärä:   6.5.26 23:38:10

Vuokra ja hoitohevonen on täysin eri asia. Vuokrahevosella sä ratsastat ja maksat siitä vuokraa. Hoitajana sä ole omistajan apuna ja kävelytät ja laitat ruokia ja putsaat varusteita ja mitä milloinkin. Sä et maksa ja sulle myöskään ei makseta.

Mitä vuokriksen etsimiseen tulee niin tutut ja tutun tutut on arvossaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.