Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi nimettömät ostoilmoitukset?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.5.26 13:42:19

Miksi facen ryhmissä näkee paljon ostoilmoituksia, joissa sanotaan että nimettömänä koska ryhmässä on tuttuja? Eikö se ole hyvä että kaikki hevostuttavat tietävät millaista hevosta etsitte, tuttujen kauttahan ne yleensä löytyy jos löytyy??

Re: Miksi nimettömät ostoilmoitukset?

Lähettäjä: Sama 
Päivämäärä:   4.5.26 13:44:45

Samaa miettinyt. Minulle tulee näistä aina tunne, että ostaja tai paikka jonne hevonen on menossa on huono ja jos ne tutut tietäisivät, että etsivät hevosta, tutut varoittaisivat myyjiä.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   4.5.26 13:45:02

Yhden nimettömänä etsivän tiedän ja tunnistan ilmoitukset (täältä päin). Hänellä se syy että ei osattaisi varoittaa myyjää.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.5.26 13:52:50

"Samaa miettinyt. Minulle tulee näistä aina tunne, että ostaja tai paikka jonne hevonen on menossa on huono ja jos ne tutut tietäisivät, että etsivät hevosta, tutut varoittaisivat myyjiä."

Tämä.

Tuttava etsi juuri hevosta paikkaansapitämättömillä tiedoilla. Sai kuin saikin ostettua taas yhden, joka on kohta jonon jatkona montussa ja syy on että myytiin risa/hullu/epäsopiva.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   4.5.26 14:12:29

Itse laitoin nimettömänä koska on tuttuja jotka tulisivat haluamattani ohjeistamaan ja kertomaan mielipiteensä, tai myymään hevosiaan joita en halua. Näin saan sitten itse päättää kehen olen yhteydessä asian suhteen, eikä niin että kaikki pommittavat loputtomiin. Ja noissa isoissa ryhmissä on ihmisiä joiden kanssa en enää ole tekemisissä eikä heidän tarvitse sen kummemmin tietää tai analysoida miksi ostan uutta hevosta/mitä vanhalle tapahtui, saatika tulla kommentoimaan sellasia niihin ilmoituksiin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.5.26 14:15:11

Itse taas en yksinkertaisesti halua jakaa uteliaille tuttavapiirissä, että etsimme hevosta. Siksi nimetön, kun se kerran mahdollista on. Ymmärrän kyllä myyjänkin kannan, että tiettyjä riskejä voi olla, ainakin jos kovin pieni budjetti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.