Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vapaaehtoinen työpanos-> uhriutuminen?

Lähettäjä: Huomio 
Päivämäärä:   3.5.26 17:46:58

Jos toimii seurassa tai liitossa vapaaehtoisena "työntekijänä" tai miksi näitä halutaankaan kutsua, niin onko sitten normaalia uhriutua kun tapahtuu jokin moka tai väärinkäytös?
Liitto mokaa, niin selitellään että kun tätä tehdään vapaaehtoisesti jne jne. Tai kun seuran hallitus/pj mokaa tai käyttäytyy törkeästi, niin selitys on vapaaehtoisuus.

Miksi sinne mennään vapaaehtoisiksi jos ei kestä mitään kritiikkiä tai seuraamuksia? Onko vapaaehtoisuus sallittavampaa toimia väärin? Onko se selitys saada olla ilkeä?
Mun neuvoni on, älä tee vapaaehtoistyötä jos pitää olla sillä verukkeella mulkero.

Re: Vapaaehtoinen työpanos-> uhriutuminen?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.5.26 18:01:10

Olin joku aika sitten liiton toimiston officeen puhelimitse yhteydessä, niin ei kyllä missään nykyaikaisessa yrityksen toimistossa ole ollut niin tympeää vastaamispolitiikkaa kysymyksiin, kun mitä kohtasin. Aihe itsessään ei ollut ongelma, vaan se tyly puhetapa kyllä kävi korvaan. Hän kyllä varmaankin nauttii ihan palkan saamisesta, ettei tympeä käytös selity edes tuolla vapaaehtoisaspektilla. Ei olisi päivääkään minun firmassa töissä edustamassa yritystäni.

Päivämäärä:   3.5.26 18:02:38

Tuntuu vaan kaikilla olevan selityksenä perseilyyn, "että kun me tehdään tätä vapaaehtoisesti..."

Lähettäjä: Suus 
Päivämäärä:   3.5.26 18:41:39

Eiköhän tuo vapaaehtoisuuteen vetoaminen ole sympatiapisteiden keräämistä, kun ei voi myöntää olevansa väärässä, tehneensä virheen tai käyttäytyneensä huonosti. Tyyliin "minä teen tätä vapaaehtoisesti eli älä valita tai lakkaan tekemästä ja joudut tekemään itse."

Päivämäärä:   3.5.26 18:43:41

Voisinpa jopa tehdäkin itse ja yllättää olemalla ystävällinen ja oppimalla palautteista 

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.