|
Lähettäjä: hgoyg
Päivämäärä: 3.5.26 12:49:31
Kustannukset on tallinpitäjille niin suuret, että kenelläkään ei ole enää varaa maksaa sitä, mitä täysihoidon tarjoaminen vaatisi. Siksi monilla talleilla on pelkkää puolihoitoa tai itsehoitoa tarjolla.
Haluaisin oman hevosen. Mutta ongelmana on se, että en usko voivani sitoutua puolihoitoon. Pitäisi olla mahdollisuus saada edes rahaa vastaan täysihoito väliaikaisesti.
Mielelläni siivoan karsinan ja tarhan itse ja teen itse vaikka mitä, kun olen tallilla. Mutta jos en tallille pääsekään esim. reissun tai sairastamisen vuoksi, niin sitten pitäisi saada joku hoitamaan kaikki puolestani. Ja mielellään niin, että se joku olisi aina sama eikä niin, että joudun joka päivälle ruinaamaan jonkun eri henkilön tekemään asiat puolestani.
Enkä etsi täysihoitoa hyvillä puitteilla halvalla. Olen valmis maksamaan kyllä. En edes puolihoitoa hyvillä puitteilla oleta saavani alle 600 e/kk ja täysihoidosta olen valmis tarvittaessa maksamaan enemmän.
Pitänee siis haudata haave omasta hevosesta. Ja ei, en todellakaan voi ottaa hevosia omaan pihaan (asun kerrostalossa!) enkä perustaa omaa tallia, koska kuka senkin hoitaisi jos minä sairastan tai olen reissussa?
Saisipa siis täysihoidon edes satunnaisesti ihan vain rahaa vastaan.
|