|
Lähettäjä: Lilya
Päivämäärä: 2.5.26 22:32:04
No mulle ainakin halvemmaksi tämä silti tulee kuin terapia :D Ratsastus ja hevoset pitää mut elossa ja pään kasassa, eli minulle tämä on enemmän kuin rahan arvoista touhua. Ratsastus on motivoinut mut opiskelemaan ahkerasti ja löytämään työt missä on hyvä palkka, että siitä tulee sitä rahaa millä rahoittaa tämä hevoselämä. Ratsastus on myös syy miksi pidän itsestäni huolta (syön tarpeeksi, maltan palautua, en ylitreenaa itseäni piippuun, pidän huolta nukkumisesta jne), jotta voisin olla joka päivä vähän parempi ratsastaja kuin edellisenä päivänä. Ja oikeasti nautin tällaisesta, valmennukset ja kisat on minulle paras mahdollinen ajanviettotapa minkä tiedän. Ja kaupan päälle hevosten ansiosta ympärilläni on valtava joukko ihania hevosihmisiä ja parhaat ystävät on kaikki tämän lajin parista. Ei minua suoraan sanottuna kiinnosta ostella mitään sijoitusasuntoja tms. Lapsia ei ole (enkä voisi edes saada), joten tämä elämäntapa ei ole oikeasti yhtään mistään pois. Kerran täällä vaan eletään, minä tykkään tehdä sen näin :)
|