Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tesla X Veturina ja muuten käyttöautona

Lähettäjä: DIESEL 
Päivämäärä:   30.4.26 09:18:58

Nyt kun alkaa tuo diesel olla maailmalla sen hintaista että alkaa tuo sähköllä rullailu enempi kiinnostamaan, minkälaisia kokemuksia teillä Teslojen omistajilla on kyseisestä mallista? Itselläni mahis töissä päivittäin ladata mutta minkälaista on vetää kyseisellä autolla? Entä onko kestävä malli vai joutuuko korjaamopaikan vuokrata?

Re: Tesla X Veturina ja muuten käyttöautona

Lähettäjä: ok 
Päivämäärä:   30.4.26 10:08:43

en uskaltaisi sähkövatkaimella hevostraikkua vetää, joutuu varmaan kokoajan pysähtyä vähääkään tuntia pidemmän reissun aikana lataamaan, ainakin paluumatkalla.

Lähettäjä: AB 
Päivämäärä:   30.4.26 10:13:40

Mulla on yks tuttu joka vetää jollain teslalla, käy kisoissa ja valkuissa ihan säännöllisesti että ilmeisesti toimii. En ole sen tarkemmin sitä asiaa kyllä kysellyt.

Lähettäjä: uppis 
Päivämäärä:   30.4.26 10:14:18

No höpö höpö. Meillä on Porche Macan ja kyllä sillä traikkua vetää sellaiset 400km lataamatta (ilman traikkua range on 600km). Ja jos tarvii ladata, niin 10 minuutissa lataa jo puolet akkua täyteen ja 20min tauolla akku on täynnä.

Hyvin on pärjätty, tossa 10min tauolla juottaa hepat ja käy itse vessassa ym. Itsekin olin vannoutunut dieselin kannattaja ja kovasti epäilin tätä sähköautoilua, mutta turhaan epäilin.

Lähettäjä: Jani 
Päivämäärä:   30.4.26 11:27:03

Vedän X:llä ja rullaa kuin juna isompikin traileri kahdella hepalla, olen vetänyt ko. traikkua useilla eri autoilla, tämä paras. En kuitenkaan ottaisi 100 D pienempää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.