Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jouheva, kokemuksia

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   26.4.26 21:42:54

Millaisia kokemuksia Jouhevasta? Onko kuolainten vuokraus sujunut ongelmitta?

Re: Jouheva, kokemuksia

Lähettäjä: Stina 
Päivämäärä:   26.4.26 21:45:34

Vastailevat hitaasti viesteihin ja kuolainta saattaa joutua odottaa kokeiluun hieman pidempään, jos on tottunut päivän parin toimituksiin. Mutta muuten toimii tosi hyvin kokeilu, palautus tai osto.

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   26.4.26 21:49:52

Minulla oli laskun eräpäivä mennyt ohi, täysin oma moka, mutta maksumuistutuksen sijaan sain henkilökohtaiseen whatsappiini todella ikävän sävyisen viestin yrityksen omistajalta tai joltakin asiakaspalvelijalta, joka ei ollut ollenkaan asiallisen sävyinen. Maksoin laskun tietenkin heti, mutta toiste en osta kyseisestä liikkeestä enää mitään. Vuokraus oli helppoa ja sujuvaa, kuolainta sai kyllä silloin hetken odotella mutta se oli minulle ok.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   26.4.26 22:31:06

Erittäin hyvä kokemus, tosin aikaa tästä on viitisen vuotta. Sain asiantuntevaa palvelua, muutama kuolain oli kokeilussa, kokeiluajan pidentäminenkin onnistui kun oli hyvä syy, ja ostin yhden kokeilluista kuolaimista. Käytän firmaa ilman muuta uudelleen jos tarvetta tulee.

Lähettäjä: No:1 
Päivämäärä:   26.4.26 22:32:02

Erittäin hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Nopeasti olen saanut testiin ja kaikki muukin sujunut kiitettävästi.
Hienoa kun on tämmöinen palvelu, että saa kokeilla ennen ostopäätöstä. Tällä tavoin säästyy paljon rahaa, kun ei tule hukkaostoksia.
Kiitos Jouheva!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.26 22:55:53

ähettäjä: No:1
Päivämäärä: 26.4.26 22:32:02

Erittäin hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Nopeasti olen saanut testiin ja kaikki muukin sujunut kiitettävästi.
Hienoa kun on tämmöinen palvelu, että saa kokeilla ennen ostopäätöstä. Tällä tavoin säästyy paljon rahaa, kun ei tule hukkaostoksia.
Kiitos Jouheva!

Palvelu olisi vielä parempaa, jos toimisi oikeasti. Käytännössä vaikka valitsee itse kuolaimen menee viikko ennen kuin yrittäjä vie kuolaimen postiin ostotilanteesta. En ymmärrä miten tuollainen hidastelu on Suomen kauppalainmukaan edes mahdollista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.26 23:20:37

Itse tilasin sieltä kokeiluun (kolme vuotta sitten) kuolaimen paksuudessa 14mm. Lähettivät minulle kuitenkin saman kuolaimen paksuudessa 16mm, kun ohuempaa ei ollutkaan varastossa (tästä ei siis ilmoitettu etukäteen). Meni se siihen hätään, mutta myöhemmin piti ostaa muualta ohuempi. Muistaakseni toimitus yms oli kuitenkin nopeaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.