Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ex käski valitsemaan hän tai hevoset

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   25.4.26 11:20:04

Tuossa somea selatessa tuli mieleeni kun ex kerran oli mustasukkainen hevosille. Käski valitsemaan joko hän tai hevoset. Eipä ollut vaikea valinta... Onko muille käynyt näin?

Re: Ex käski valitsemaan hän tai hevoset

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.4.26 11:29:50

Joo yks tapailukumppani oli vähän tolla asenteella ja kritisoi hevoselämäntapaa. Tapailu loppui siihen, ei kohdannut ajatukset :D

Lähettäjä: Anita 
Päivämäärä:   25.4.26 11:33:21

Tavallaan joo, mun DX ei halunnut, että mulla on kivaa missään ilman häntä. Oman hevosen olisin saanut, jos olisin pitänyt sen kotipihassa (vain hehtaarin tontti) .

Ei parisuhde pelkästään tähän kaatunut, oli paljon muutakin, hevoset on kuuluneet mun elämään kymmeniä vuosia, tämä mies muutaman vuoden,

Nyt on oma hevonen (täysihoitotallissa) ollut jo vuosia ja nykyinen mies OK asian kanssa, hevoset ei kiinnosta, mutta auttaa tarvittaessa.

Lähettäjä: Mokkula 
Päivämäärä:   25.4.26 13:17:11

On kaksi pitkää suhdetta päättynyt hevosten takia. Kolme omaa ja itse hoidin täysin, tai toki mieheltä vaadin heinien ja vesien lisäystä. Hevoset vaikuttaa kaikkeen, en pääse irtautumaan juuri koskaan. Kerran vuodessa yleensä käyty nykyisen miehen vanhemmilla pohjoisessa. Meinasi tälläkin mennä hermo hevosiin mutta pitkien neuvotteluiden jälkeen jäi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.