|
Lähettäjä: Aloittaja
Päivämäärä: 22.4.26 15:09:02
Ratsastuskoulu on laskenut kausimaksun väärin. Onko kokemusta, voiko r.koulu pakottaa rästimään liikaa laskutetut tunnit vai voiko ne saada rahana takaisin?
Olen töissä toisella paikkakunnalla ja tulen viikonlopuksi kotiin. Käyn tunneilla perjantaisin. En ole perunut yhtäkään tuntia, mutta r.koulu on perunut sekä pitkänperjantain että vapun tunnit. Kausimaksusta tulee lasku 2 kertaa kauden aikana ja laskulla näkyy maksettavien tuntien määrä.
Aloin äsken laskea, että vaikka osallistun kauden jokaiselle tunnille, joka järjestetään, minulla jää 2 tuntia (pitkäperjani ja vappu) käyttämättä.
Työn vuoksi asun toisella paikkakunnalla viikot, niin en pääse rästimään muina päivinä. Perjantaisin taas ei ole muuta minulle sopivaa tuntia, jossa voisin rästin ratsastaa.
Koska kyse on r.koulun laskutusvirheestä (maksuhetkellä en tiennyt, että pitkänperjantain ja vapun tunnit perutaan), voiko ylimääräisistä tunneista pyytää rahat takaisin?
Jos löydän sopivan asunnon työpaikkakunnalta, muutan sinne. En siis ole varma, jatkanko nykyisessä r.koulussa syksyllä. Jos jatkaisin, voisin yrittää sopia, että kaksi liikaa maksettua tuntia saisi käyttää syksyllä.
Pääsiäisen ja vapun tunnit on peruttu hyvissä ajoin, kyse ei ole säästä tai opettajan äkillisestä sairastumisesta.
|