Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosammattilaisten lihavuus

Lähettäjä: Tä 
Päivämäärä:   17.4.26 22:24:26

Mistä johtuu, että työkseen hevosten kanssa oleva on ylipainoinen? Tallinpitäjät, tuntienpitäjät: mitä teille tapahtuu?

Re: Hevosammattilaisten lihavuus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.26 22:39:01

moni halpa ruoka on melko energiarikasta.

Lähettäjä: Viki 
Päivämäärä:   17.4.26 22:40:54

no en oo kyllä huomannut.. harrastelijoiden joo, mutta ei mun tuntemat ammattilaiset ole lihavia, paitsi ehkä jotkut jotka ei enää ratsasta - en tosin muista nyt yhtään sellaistakaan. tietenkin, ketä laskee ammattilaiseksi.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   17.4.26 22:41:23

Koska ei kerkeä syömään terveellisesti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.26 22:46:11

Raskas työ ja stressi lihottaa monia.

Lähettäjä: Tä 
Päivämäärä:   17.4.26 22:48:34

Tarkoitan ammatttilaisella heitä, joiden ainoa elanto tulee hevosista. 80% mun kokemuksella reilusti lihavia. Ei enää asiaa hevostenkaan selkään . Vai siitäkö se lihavuus alkaa, kun loppuu ratsastus? Ei oo enää aikaa

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   17.4.26 22:58:03

Tässä meidän lähellä on valmentaja ja kuntoutuksia tarjoava. Ihminen on niin läski että ei takuulla taivu edes katsomaan hevosen jalkaa, saati hoitamaan. Hevosia ei liikuteta juuri koskaan "luonnossa" vaan jollain juoksumatolla (kenttää tällä ei ole). Jos niitä sitten joku erehtyy viemään maastoon niin kaikki hevoset ihan kaheleita jotka loikkii ojiin ihan vain normaalin kävelijän kohdatessaan.

En ole koskaan nähnyt tämän ihmisen edes taluttavan hevosta tarhaan vaan ne on viety lastensa ja miehensä toimesta. Somessa pätemisessä rautainen ammattilainen ja viimeksi nähdessä supertarjous palveluista lähes 800 euroa kuukaudessa.

Miten tällainen paikka pysyy edes pystyssä? Kuka tuonne hevostaan vie?

Lähettäjä: myyrä 
Päivämäärä:   17.4.26 23:33:33

Nämä lihavat hevosammattilaiset ei ilmeisesti itse tee tallia? Aikoinaan kun itse 25 boxia päivässä heittelin + muut työt päälle niin kyllä sai syödä. Ihan sama mitä pizzaa tai roskaruokaa veti niin kiloja ei kertynyt grammaakaan, päinvastoin turhankin hoikassa kunnossa olin.

Lähettäjä: offlight 
Päivämäärä:   18.4.26 00:04:38

Miksi ihmeessä teitä kiinnostaa toisten kroppa noin paljon? Bodysheimaaminen on so last season

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.