Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuolainsuosituksia, vahva ja pitkä esteillä

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   13.4.26 13:08:34

Mitä kuolainta lähtisit kokeilemaan isolla ja vähän hitaalla hevosella, joka kuitenkin innostuessaan viimeset askerleet esteelle pääsee vähän rynnimään ja hyppää helposti lavoillaan ja ottaa puomit.

Ollut suussa aina vaan kolmipalaa ja sylinteriä.

Valmennuksissa käydään ja ratsastuksellisia korjauksia tottakai tehdään, silti voisi olla nyt tarve pikkusen nopeemmalle kuolaimelle joka auttaisi vähän nostamaan hevosta ryhtiin ettei pääse kaatumaan lavoilleen ja vähän syoksymään matalaa hyppyä eteen.

Re: Kuolainsuosituksia, vahva ja pitkä esteillä

Lähettäjä: Ratsastaja 
Päivämäärä:   13.4.26 13:33:01

Kysy jouhevasta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.4.26 13:40:13

Miten päättelit kuolainongelmaksi tämän?

Päivämäärä:   13.4.26 13:45:58

Ihan on valmentajien kanssa keskusteltu että voisi jotain nopeampaa kuolainta kokeilla kun tulee tosi kovaksi ja vahvaksi perus kolmipala&sylineri. Jotain ehdotuksia sain heiltäkin, mutta halusin myös vähän kuulla ihmisten suosituksia millaiset kuolaimet voisi sopia tällaiselle hevoselle koska kalliita kokeiluita hakuammuntana vaan ostella kuolaimia.

Asiasta voi kaikki olla mitä mieltä vaan mutta se on ainakin varmaa että mun kaksi ammattilaisvalmentajaa jotka näkee meidät livenä tietää varmuudella asiasta enemmän kuin anonyymi netissä. Ei tässä nyt mitään tappokuolaimia haeta vaan vähän kolmpipalaa nopeempaa kuolainta.

Kiitos tuosta jouheva vinkistä! Miten en moista kauppaa ole edes kuullut ennen! Heillä myös kuolainvuokraus, sehän onkin loistava ni ei tarvi ostella hakuammuntana kuolaimia testiin!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.4.26 13:48:08

"mun kaksi ammattilaisvalmentajaa jotka näkee meidät livenä tietää varmuudella asiasta enemmän kuin anonyymi netissä."

Mutta silti otat mieluummin kuolainsuositukset niiltä anonyymeiltä netissä kuin valmentajilta?

Päivämäärä:   13.4.26 13:51:48

Kyllä, mä voin kuunnella kuolainsuosituksia anonyymeiltä jotta tutustun eri kuolaimiin :D Se ei tarkota että mä suinpäin syöksyn ostamaan sen kuolaimen ja ratsastan sillä maailman tappiin saakka mitä joku netissä suosittelee vaan voin sitten tutustua kuolaimeen, kysyä valmentajalta siitä, ehkä ottaa kokeiluun.

Tällasena forever kolmipala ihmisenä en todellakaan edes tunne lähes mitään kuolaimia nykypäivänä. Valmentaja antoi pari suositusta fagerin kuolaimille ja sellasia varmasti testaan, se ei estä ettenkö voisi kuunnella muita ehdotuksia ja tutustua muihinkin kuolaimiin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.