Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia Luomajärven hevoskievari?

Lähettäjä: Kiinnostaa 
Päivämäärä:   12.4.26 18:40:07

Kertokaa kokemuksianne viime vuosilta Luomajärven hevoskievarista, kannattaako mennä leirille?

Re: Kokemuksia Luomajärven hevoskievari?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.4.26 19:13:44

Kerran kävin, mutta siitä on aikaa useampi vuosi. Ihan ok maastot oli. Hevosen kaviot oli vähän huonossa kunnossa (halkeilleet), mutta muuten meidän porukan ratsutila olivat Ihan hyvötuulisia ja reippaita. Myöhemmin käyneiltä olen kuullut, että hevoset olisivat olleet kiukkuisia. Majoitus vähän tylsä vieraiden ihmisten kanssa kerrossängyissä näin aikuisena ja vessa päärakennuksessa. Tila on itsessään kiva, kun on kaikenlaisia eläimiä ja ruoka oli viikonlopun kohokohta. Se oli todella hyvää ja oikein odotettiin, että koskan on ruoka aika.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.26 19:29:10

Kyllähän sinne saa varmaan maksamalla enemmän ihan yksityismajoituksenkin?
Hienot maastot, vetäjä oli aika varovainen muutama vuosi sitten, laukata olis voinut enemmänkin.

Ihana ruoka ja saunat yms oli hemmottelua. Henkilökunta mukavaa.

Ainut ihmetyksen aihe oli ylikireälle vedetyt satulavyöt mitä ei höllätty edes pidemmän vaelluksen tauolla :(

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   12.4.26 20:02:33

Oon käynyt vain päivävaelluksilla eli majoituksista, ruuista yms ei kokemusta, mutta vaelluksista mulla on vaan hyvää sanottavaa :) suosittelen ja oon tykännyt!

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   12.4.26 20:08:27

Ovat muuttaneet toimintaa aika paljon ihan hiljattain, hevosia vain muutama eikä muita eläimiä. Pienet ryhmät siis. "Leirejä" ne eivät ole vaan hemmottelulomia: maastoratsastusta, sauna- ja paljujuttua, hyvää ruokaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.26 20:15:32

Onko edelleen samat omistajat, Satu ja Mika? Oon itse aiemmin tykännyt paikasta tosi tosi paljon, ruuat aivan taivaallisia. Ollaan otettu privamajoitus kaverin kanssa pienistä aitoista, olivat supersöpöjä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.