Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Titanium maskit

Lähettäjä: Vinkkejä 
Päivämäärä:   8.4.26 10:35:33

Kertokaa kokemuksenne. Mikän merkiset parhaan? Korvilla vai ilman? Minkä kokosia käytätte ja kellä?

Re: Titanium maskit

Lähettäjä: ok 
Päivämäärä:   8.4.26 10:39:35

Humpuuki-hupuksi nimitetty taikamyssy auttaa vaan omistajan korvien väliä, ei hevosta. Suosittelen käyttämään rahat muuhun.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.4.26 11:56:21

"Humpuuki-hupuksi nimitetty taikamyssy auttaa vaan omistajan korvien väliä, ei hevosta. Suosittelen käyttämään rahat muuhun."

Ei varmaan ole sinulta pois, miten minä rahani käytän? Ostin noin vuosi sitten maskin ja on todettu hyväksi kuljetuksissa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.4.26 12:15:28

Yleensähän sekin riittää, että humpuukihuppu auttaa sitä omistajan korvien väliä. Jos siihen itse uskoo, niin kyllä siitä on apua. Toimii itse rauhallisemmin jne.

Päivämäärä:   8.4.26 12:41:44

Jos sinulla ei toimi, niin miten voit väittää miten minulla toimii? Onko siis kaikki hevoset maailmassa samanlaisia?

Päivämäärä:   8.4.26 12:42:42

"humpuukihuppu auttaa sitä omistajan korvien väliä."

Ei ole huppu ollut omassa päässä, joten ei auta omia korvien väliä.

Päivämäärä:   8.4.26 12:49:34

Joillekin hevosille se puristava vaikutus auttaa, mutta "nestemäisen titaniumin" kanssa hupun vaikutuksessa ei ole mitään tekemistä.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   8.4.26 12:50:19

Joo varmaan raviäijien korvien väliä auttaa myös, kun ravihevosilla on huppuja.

Meillä on Fenwick-merkkinen, isoilla lämminverisillä on m-koko ja korvilla, jotta kuljetuksessa saa ääniä vaimennettua. Hupunhan pitää olla tiukka.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   8.4.26 13:10:58

Meillä käytetään kuljetuksessa, hevonen ei siedä korvatulppia. Fenwick korvilla ja korvaosien sisällä irrotettavat neopreenitupet. Ilman huppua sählää ja heiluu, hupun kanssa on rauhallinen. En tiedä, perustuuko vaikutus vain ääneneristävyyteen, mutta tämä toimii meillä.

Päivämäärä:   8.4.26 13:39:46

Täällä keskustelu on usein todella haastavaa. Aina jonkun pitää tulla kertomaan "toimii-vain-omistajan-pääkoppaan-ja-rahat-on-huijattu" -juttuja.

Se on hyvä kun joku tietää kaikesta kaiken ja kokeillut kaikkia mahdollisia varusteita..

Lähettäjä: Naamari 
Päivämäärä:   8.4.26 13:44:26

Ostin omalle kuljetukseen ja treeniin, jossa kuumenee paljon. Kuljetuksessa rennompi, treenissä vie mielestäni pahimman terän siltä kiihtymiseltä, on esim. pää rauhallisempi. Lisäksi hyvä sateella ja tuiskulla, tämä ei arvosta jos esim. räntää rätkii päin näköä.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   8.4.26 14:46:28

Omalle laitoin fenwickin uutenavuotena, kun naapurit aloittikin vähän aikaisemmin ilotulitukset kun yleensä. Talliin kun menin oli levoton ja laitoin fenwickin ilman korvia ja korviin pumpulit. Hetken päästä kun menin takaisin oli selvästi rauhallisempi, mutta en voi varmaksi sanoa auttoiko huppu vai pumpulit. Oon käyttänyt sillä perjaatteella ettei siitä haittaa ainakaan ole.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.4.26 14:50:59

Lähettäjä: Sohvapöytä
Päivämäärä: 8.4.26 12:50:19

Joo varmaan raviäijien korvien väliä auttaa myös, kun ravihevosilla on huppuja.

Ravipuolella ne huput ei ole mitään rauhoittavia humpuukihuppuja, vaan äänieristäviä huppuja / pitämässä pallot korvissa / niissä on silmälaput. Vain ratsupellet uskoo nestemäisen titaanin taikavoimiin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.