Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Turvallinen vesiastia pihalle

Lähettäjä: Kuppi 
Päivämäärä:   8.4.26 09:58:37

Minkälaisia vesiastioita olette hevosilla käyttäneet tarhoissa? Olen käsittänyt, että niistä mustista betonisaaveista saattaa liueta jotain ei täysin turvallista veteen? Niitä olen tähän asti aika huoletta käyttänyt...

Nyt ei ole hakusessa lämmitettävät vesiastiat, vaan kesää varten saavit lisäveden tarjoamiseksi. Automaattiset vesikupit ovat jo käytössä, mutta minusta ne täyttyvät turhan hitaasti, varsinkin jos kaksi hevosta sattuu niille samaan aikaan juomaan.

Re: Turvallinen vesiastia pihalle

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   8.4.26 10:13:08

Meillä vanha kylpyamme, tai teräskaukalo. Vähän kalliimpi mutta on iso ja hyvä eikä niistä liukene mitään.

Lähettäjä: Vaalea 
Päivämäärä:   8.4.26 10:16:38

Ei kesäksi mitään tummaa vesiastiaa. Aurinko kuumentaa liikaa ja levä alkaa kasvaa.

Meillä käytössä sellaisia vaaleanvihreitä muovitynnyreitä halkaistuna. Navetoilta niitä saa, onkohan niissä alunperin ollut jotain nestemäistä lehmän rehua. On tarkoitettu eläinten ravinnon säilytykseen, niin pitäisi olla melko turvallinen myös vesiastiana.

Lähettäjä: XX 
Päivämäärä:   8.4.26 10:17:15

Minulla on 40 litran lötköämpäri auton renkaan sisään asetettuna, niin puuhakas hevonen ei kaada sitä (ainakaan yhtä helposti)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.