Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Greenline

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.4.26 20:00:24

Ajatus kokeilla greenlineä hepalle antaa koska heinäpelletti ei maistu, mutta toki mietin kun paljon allergiaa hevosilla sinimailakselle niin mitä oireita sun allergisella hevosella tullut ?? Tämä kysymys siksi että jos päädyn kokeilemaan niin tiedän minkätyylisiä oireita hevoselle voisi tulla jos olisikin allerginen.

Re: Greenline

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   6.4.26 21:48:12

Haylinessa ei ole sinimailasta.

Lähettäjä: Sisi 
Päivämäärä:   7.4.26 03:19:59

Greenmix on myös sinimailasvapaa.

Omani on allerginen sinimailaselle. Vaihtoi tallia ja rehua (sinimailasta sisältävään) samaan aikaan. Uudella tallilla alkoi pelätä yhtä maneesin nurkkaa. Entisellä tallilla ei ollut maneesia, joten oltiin käyty eri maneeseilla valmennuksissa ja vuokrattu niitä itsenäiseen ratsastukseen. Ei koskaan mitään ongelmaa minkään nurkan kanssa. Luulin, että johtuu muutosta. Meni noin vuosi, allergiat todettin, ruokavalio vaihdettiin ja yhtäkkiä minulla oli taas se sama vanha, mitään pelkäämätön hevonen, joka oli ollut edelliselläkin tallilla.

Ilmeisesti allergia oireili kipuna ja kipu taas näkyi säikkymisenä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.4.26 06:03:37

Jos kirjoitin ettei hevoselle maistu heinäpelletti ? On kokeiltu hayline ja greenmix, syö pari päivää ja sitten jättää syömättä !

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   7.4.26 06:14:48

Mun hevonen ei tykännyt greenlinesta (myöhemmin todettiin allergioita, mutta tuskin tästä johtui että olisi itse tajunnut ettei tee mahalle hyvää). Kaverilla ollut tätä kans joskus vuosia sitten hevosillaan ja muistelisin että oli kans ongelmaa että lv ravurit söi tätä ensin ja sitten alkoi jäädä syömättä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.