|
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 7.4.26 19:27:13
Nämä nepsyvihaajat joiden pitää päästä heittämään p*skaa joka ketjuun voisivat vähän miettiä, kuinka rakastettavia kanssaihmisiä ovat itse, ennen kuin tuomitsevat toisia. ADHD:n hajamielisyys ja impulsiivinen intoilu tai autismikirjon kaavamaisuus ovat aika pieniä juttuja jos henkilön varsinainen persoona ja käytöstavat eivät ole hanurista. (Ei, nepsyys ei ole mikään koko persoonallisuus tai kortti hihassa, vaikka te tietämättömyyttänne sellaista julistatte.) Sen sijaan tuollaiset kiusaajat, jotka alkavat heti lokeroida ja haukkua ihmisiä jotka ovat sattuneet syntymään erilaisiksi, ovat yleensä kanssaihmisistä itsekkäimpiä ja sietämättömimpiä. Minäminäminä ja minun täydellinen maailma, ei mitään nepsyjä pilaamaan täydellistä narsistista ilmatilaani, olen niin upea yksilö että voin tuomita kenet vaan! Hyi h*lvetti. Jos te nyt olettekin sattuneet törmäämään nepsyyn (tai itsediagnoosin tehneeseen huomionkipeään "hihihi orava mitä olin sanomassa taidan olla ADHD höhö" -urpoon) joka on ollut rasittava ja huonokäytöksinen, ette voi leimata koko porukkaa samaan kastiin yhden mädän omenan perusteella.
Aloittajan tapauksessa kuulostaa siltä, että ratsastajalla on ehkä hahmotushäiriö tai jokin muistia huonontava tekijä, mahdollisesti jopa aivovamma. Tuskin hän huvikseen on muiden jarruna, mutta olen siitä samaa mieltä, että tilanne ei ole reilu muiden kohdalla. Harhailijan täytyisi mennä yksityistunneille, helpommille tunneille tai sitten opettaja kylmästi jakaa aikansa paremmin. Jos joku eksyy eikä osaa suorittaa, niin jatkaa sitten matkaa pois muiden tieltä, opettaja sitten voi huutaa ohjeet kun on seuraavan kerran tulossa tehtävälle. Joka tapauksessa asiasta täytyy keskustella opettajan kanssa hienotunteisesti, ettei ratsastajan tarvitse kokea olevansa halveksunnan kohteena.
|