|
Lähettäjä: :)
Päivämäärä: 2.4.26 09:32:40
Itse tehty smoothie (banskua, kaurahiutaleita, marjoja, proteiinijauhetta/rahkaa/jugurttia, pähkinöitä, nestettä) --> helppo syödä/juoda on the go ja pitää myös nälkää.
Täytetty leipä --> kananmunaa väliin, tuorejuustoa ja vihanneksia. Säilyy hyvin myös huoneenlämmössä muutaman tunnin. Tai itse ainakin uskallan helposti syödä, vaikka ei olisi kylmälaukkua saatavilla :D
Sitten jos on kylmälaukku+kallet olemassa, niin ruokaisa salaatti. Kuitenkin kevyt, jonka jälkeen pystyy ratsastamaan ja tarpeeksi täyttävä radan jälkeenkin. Tonnikalaa/kanaa/fetaa, punasipulia, salaatit, kurkut, tomaatit, paprikat yms sekaisin mitä nyt keksit tai tykkäät syödä.
Sitten tosiaan myös tuo yo. "Retkellä" nimimerkin termari vinkki. :) Eli lämmintä ruokaa jos kaipaa, niin termariin pussiruoka turpoamaan tai sitten jokin retkieväs (hinta tosin melko arvokas, 8-12e) johon saa lisättyä nesteen ja syötyä helposti kisapaikalla. Näissä usein hyvä energiatiheys ja sisältävät myös runsaasti proteiinia.
Kannan myös hedelmiä mukana valmiiksi viipaloituna tai kuorittuna. Myös hepalle porkkanaa, niin itse voi napostella samalla sitten sitä.
Nämä nyt vaativat vähän ajallista panostusta kisapäivää edellisenä iltana tai päivänä, mutta hyviä ja tärkeimpänä, että pitävät nälkää.
|