Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tucci vai Parlanti?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.3.26 14:43:35

Estesaappaat hankinnassa. Parlanti ollut tosi hyvä, Tuccista ei kokemusta. Nilkka jää Parlanteissakin löysäksi kyllä.

Re: Tucci vai Parlanti?

Lähettäjä: Hä 
Päivämäärä:   2.4.26 05:54:00

Seuraan

Päivämäärä:   2.4.26 10:11:00

Olen ollut tyytyväinen Tucceihin. Käyttänyt jo monta vuotta. Parlantista ei ole kokemusta.

Lähettäjä: Hä 
Päivämäärä:   3.4.26 06:35:25

Mikä malli ja mistä ostettu? Saako sovittaa jossain vielä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.4.26 09:29:48

Tilattu netistä aikoinaan. En tiedä myykö joku näitä Suomessa?

Päivämäärä:   3.4.26 12:10:39

Ratsukellari ainakin myy, toki sovituskappaleita ei ole. Ehkä riders corner?

Päivämäärä:   3.4.26 13:32:07

"Seuraan" :D

Ei hötönetistä tule ilmoistuksia kun joku kirjoittaa viestin ketjuun. Kirjoita vaan "Nostan" sitähän sinä teit.

Päivämäärä:   3.4.26 13:32:34

"Nilkka jää Parlanteissakin löysäksi kyllä."

Kaikissa pehmeissä nahkasaappaissa = estesaappaissa nilkka jää "löysäksi".

Lähettäjä: WT 
Päivämäärä:   3.4.26 13:38:40

Tucci Harleyt kestäneet jo monta vuotta päivittäisessä käytössä. Talvella tosi liukkaat ja suosittelen asentamaan korkoihin kuviolliset pohjat!

Päivämäärä:   3.4.26 13:38:43

Löysällä meinaan, että nilkka on vaan yksinkertaisesti liian iso.

Lähettäjä: Tukkit 
Päivämäärä:   3.4.26 19:24:58

Boutique Riders' Corner Hyvinkäällä myy molempia ja heillä ollut myös hyvä varasto sovitukseen. Itse menin sinne ostaan parlanteja, mutta päädyin tucceihin just tiukemman nilkan vuoksi. Tosi mukava myyjä joka osasi auttaa sovittamisessa.

Lähettäjä: Moi ! 
Päivämäärä:   4.4.26 07:37:57

Tucci ihan paras. Saappaat , kengät ja sapsit käytössä . Emmersistä tilattu

Lähettäjä: moo 
Päivämäärä:   4.4.26 08:43:34

Miten te pystytte ostamaan verkkokaupasta jotain saappaita ja kypäriä? Nehän pitää päästä sovittamaan kunnolla. Ei ihme, että sitten on hajoavaa vetskaa tai löysää nilkkaa ja alimittaista säärtä tai puristavaa kypärää. Muutenkin kannattais suosia kivijalkaliikkeitä, jos niitä vielä on olemassa

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   4.4.26 09:13:22

^ hyvin olen netistä kahdet saappaat tilannut. Tarkka mittaus (ohjeet valmistajan nettisivuilta), niin ei ole ollut mitään ongelmaa. Mulla on paksu pohje, niin ei noissa kivijalkakaupoissa näitä hyltyllä ole. Ulkomailla on matalampi arvonlisävero kuin Suomessa, ja näin kalliissa tuotteessa sekin hintaero näkyy.

Päivämäärä:   4.4.26 11:14:03

Tämäpä juuri. Ei niissä kivijalkaliikkeissä ole todellakaan jokaista kokoa = et pääse sovittamaan.

Jos Suomessa jossain on kivijalkaliike missä iso valikoima laadukkaita saappaita ja paljon kokoja niin ilmiantakaa, lähden heti ajamaan. Mutta ei ole. (Hööks ei ole sellainen eikä Hankkija tms.)

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   5.4.26 10:29:01

Aika usein nää kivijalkaliikkeiden varastot näkee niiden nettikaupasta. Tai myös soittamalla selviää. riderscornerissa oli HIHSissä ainakin tosi iso valikoima ja mulle löyty egp7 saappaat kahdessa minuutissa vaikka koitin selittää et mulla tosi hankala pohje...

Lähettäjä: edge 
Päivämäärä:   5.4.26 10:31:34

Parlantit sain kivijalkaliikkeessä sovitettua kengän oikeaksi ja sit pohje mitattiin. Tuli sitten postissa kotiin täysin sopivat, ei tarvinnut venkslailla. Haluun kans kannattaa kotimaisia liikkeitä.

Päivämäärä:   5.4.26 11:43:53

Ei kaikissa estesaappaissa jää nilkka löysäksi. Itse ostin De niron uusimman mallin estesaappaat ja aivan fantastinen tuki nilkassa vuoden ahkeran käytön jälkeen. Aivan toista luokkaa kun muissa omistamissani saappaissa!

Päivämäärä:   5.4.26 13:18:45

Itselläni aika normaali jalka ja pohje, niin helposti uskallan tilata netistä saappaat. Sen sijaan ratsastushousuissa joutuu joskus lähettelemään kokoja edes takaisin.

Lähettäjä: tiina k 
Päivämäärä:   5.4.26 13:32:11

Suosittelen käymään täälläkin mainitussa kotimaisessa liikkeessä. Yllätytte valikoimasta - niin ainakin mulle kävi. Ja palvelu *****.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.