|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 23.3.26 16:06:52
Olen nuori aikuisratsastaja, jolla nuorempana kokemusta omista hevosista ja tavoitteellisesta kilpailemisesta kouluratsastuksessa. Viime vuosina minulla ei ollut opintojen vuoksi omaa hevosta, vaan olen liikuttanut ystävieni hevosia win-win sopimuksella 2-4 kertaa viikossa ja valmennuksia ollut vain epäsäännöllisesti.
Nyt olisi kova into palata pitkästä aikaa takaisin tavoitteelliseen treeniin ja päästä kehittymään. Omaan hevoseen säästän parhaillaan, mutta ostaminen on realistisesti mahdollista vasta muutaman vuoden kuluttua.
Mietin, että mitä keksisi tässä välissä? Olisiko Pirkanmaan alueella esim. jotain laadukasta ratsastuskoulua, jonne voisi mennä esim. yksityiskoulutunneille kerran tai pari viikossa? Mitkään vuokraamis- tai leasingdiilit ei lähtökohtaisesti innosta, koska kaipaan nimenomaan valmentautumista ja tavoitteellista tekemistä. Ratsastuskouluissa en ole käynyt vuosikausiin, niin olen aika pihalla niistä.
Vai odottaisiko vaan suosiolla, että on rahat kasassa omaan hevoseen, ja nyt tyydyn liikutusdiileihin?
Tää nyt on tämmöistä tajunnanvirtaa, mutta kiitän jos jollain on heittää ajatuksia!
|