Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Puolihoitopaikat Uusimaa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.3.26 16:29:33

Listatkaa talleja Uudellamaalla, jotka tarjoavat puolihoitopaikkoja!

Re: Puolihoitopaikat Uusimaa

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   21.3.26 17:36:54

Eikös lähes kaikki ole nykyään puolihoitopaikkoja eli pakko käydä joka päivä itse. Joko pitää pussittaa heinät, ottaa hevonen itse sisään, laittaa vedet ulos, siivota karsina, siivota tarha joka päivä itse, hoitaa iltatarhaus itse tai mitä nyt milloinkin.

Oikeita täysihoitopaikkoja, joissa hevosen perustarpeista huolehdittaisiin joka päivä: heinä, vesi, loimitus, ulosvienti ja sisäänotto, on tosi vähän. Taidan itse tietää yhden paikan jossa voi lähteä vaikka parin viikon lomalle ja hevonen todellakin hoituu tallin puolesta. Jos et voi lähteä lomalle, hevonen ei ole täysihoidossa...

Lähettäjä: Häh 
Päivämäärä:   21.3.26 17:42:36

No ei kyllä omistajan lomailut kuulu täyshoitotallin ominaisuuksiin! xD

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.3.26 18:16:13

Häh, no jos kyseessä oikeasti täyshoito paikka niin se omistaja voi lomailla ja luottaa siihen että he osen perustarpeista huolehditaan.

Päivämäärä:   21.3.26 18:21:25

mitä miellät puolihoidoksi?

Lähettäjä: luumu 
Päivämäärä:   21.3.26 18:32:48

Stable Novassa on loistava puolihoitosysteemi, mutta siksi siellä ei juuri ole vaihtuvuutta, kuka haluaa vaihtaa parhaasta...

Lähettäjä: hv 
Päivämäärä:   21.3.26 19:35:48

Talli jossa ystäväni kaksi hevosta asuu, heillä sopimus täyshoidosta. Tarhojen siivous kuulunut asiakkaalle. Nyt kävin hänen hevosiaan katsomassa ja seurasin, mitä vajaan vuoden aikana on siirretty asiakkaan hoidettavaksi. Nyt maaliskuun loppupuoli ja ystäväni pitää huolehtia hevosilleen vedet tarhoihin. Heinät on pussitettava itse, ruoat laitettava. Ystävälleni tultiin sanomaan, että tulisitko ottamaan itse hevosesi sisään, vaikka hänellä oli kaikki hoidettavat asiat kesken. Uskomatonta. Kotimatkalla kysyin, miten paljon tallivuokra tullut alaspäin kun noin paljon asiakkaat tekevät itse niin ei kuulemma yhtään. Mitä enää kuuluu tallin täyshoitosopimukseen?

Päivämäärä:   21.3.26 19:59:24

Pop Stables ainakin, tosin siellä ollut hiljaista viimeaikoina, tilaa ainakin olisi?
Nova erittäin hyvä, mutta sinne on todella pitkät jonot

Päivämäärä:   21.3.26 20:36:08

Paljon Novassa vuokra puol hoidolla? Edelleen enemmän kuin Hyvinkään maneesillisilla täyshoito paikoilla?

Päivämäärä:   21.3.26 20:37:29

^ n. 750e riippuen heinän ja kuivikkeen määrästä.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   21.3.26 20:43:01

Ratsutila Norra-Nybacka, Aino mahdollisuus, Nova, Metsiksessä mahdollisuus, Poppiksella mahdollisuus

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   21.3.26 21:07:32

Aika monella puolihoitoon siirtyneellä tallilla syy taitaa olla se, ettei palveluja supistamalla ole tarvinnut nostaa tallivuokraa yli asiakkaiden maksukyvyn. Tiukkoja aikoja eletään ja vaihtoehdot on tosiaan tämä palveluiden supistaminen, tallivuokran nosto tai tallin pidon lopettaminen. Että kauheasti en ihmettelisi, jos alennusta ei ole tullut..

Lähettäjä: bbbb 
Päivämäärä:   21.3.26 21:42:19

novassa on maksimissaan 800, mutta sitä voi omalla työllään laskea merkittävästi.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   21.3.26 21:51:31

Ö puhuu asiaa, näin myös meillä. Tallinpitäjä kysyi että korotetaanko 200€ vuokraa vai aletaanko pussittamaan, siivoamaan tarhoja jne itse

Päivämäärä:   21.3.26 22:31:32

"Eikös lähes kaikki ole nykyään puolihoitopaikkoja eli pakko käydä joka päivä itse. "

Ei ole. Omalla paikkakunnalla suurin osa on täysihoitoa.

Päivämäärä:   22.3.26 07:09:46

Itse haen puolihoidolla nyt lähinnä sitä että se vuokra ei olisi yli tonnia. Nykyinen paikka on juuri sellainen että pakko ei ole itse käydä vaan kaikki hoidetaan, mutta vuokra yli tonnin. Toivoisin, että vuokra olisi alle 800 ja olisin valmis esim. Pussittamaan heinät, siivoamaan karsinan ja tarhan ainakin, ottamaan sisälle tarhasta yms..

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   22.3.26 07:24:59

Kysy Mänralta/Mäntsälä

Päivämäärä:   22.3.26 09:34:48

- Pop Stablesilla mahdollisuus erilaisiin paketteihin, voi valita mieleisen. Tallia ei oteta täyteen enää, joten mukavan rauhallista. Samoin Novassa ja Nevaksessa onnistuu, niissä omistajille kuului tallivuoroja oman hoitamisen lisäksi.

Päivämäärä:   22.3.26 21:23:38

Pop Stablesilla puolihoidolle tulee hintaa jo samanverran kuin esimerkiksi hyyppärässä täysihoidolle ja kaikkialle tarvitsee kuljettaa

LähettäjäPiia 
Päivämäärä:   22.3.26 23:02:08

Sipoon Nevaksen isossa tallissa puolihoitosysteemi, joka toimii loistavasti! Ei liikaa tehtävää ja hinta kohtuullinen. Suosittelen!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.