Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosen henkivakuutus ja korvaussumma

Lähettäjä: Suru 
Päivämäärä:   20.3.26 13:06:08

Onko hevosesi ollut henkivakuutettu, kuollut ja sinulle maksettu korvaus? Saitko summan, josta hevonen oli vakuutettu vai vähemmän?

Olin vakuuttanut hevoseni 25 000 eurosta. Hevonen kuoli hiljattain, ja minulle tarjotaan nyt huomattavasti pienempää korvaussummaa, vaikka hevonen on ollut kuolemaansa saakka terve ja mielestäni vähintään tuon vakuuttamani summan arvoinen.

Mietin, että mitähän tässä nyt tulisi tehdä ja mistä löytäisin surun keskellä voimat nostaa metelin siitä, että tyhjästäkö olen maksanut! Ja kannattaako valittaminen edes?

Kokemuksia?

Re: Hevosen henkivakuutus ja korvaussumma

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   20.3.26 13:15:53

Minulla ainakin toisen hevosen vakuutusehdoissa niin, että korvaussumma ei pienene edes iän myötä. Toisella putoaa tietyn verran iän karttuessa. Miten sinulla on tuo? Se kannattaa tarkistaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.3.26 14:23:36

Kuten edellä jo Jep kirjoitti, lue vakuutusehdot. Sinulla on oma vakuutussopimuksesi ja toisella omansa, joten et hyödy siitä vastauksesta minkä joku toinen on saanut vakuutuskorvauksena. Minulle korvattiin koko vakuutusmäärä, ehdoissa ei ollut mainintaa summan pienenemisestä iän myötä, ainostaan ikä mihin voimassaolo päättyy.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.3.26 14:32:41

Perusteliko vakuutusyhtiö mihin heidän tarjoamansa korvaussumma perustuu? Pitäisi kai se lukea ehdoissa.
Mulle on korvattu koko summa ilman mutinoita. Oli nuori hevonen niin ei tullut mitään ikävähennyksiä.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   20.3.26 14:33:21

Kyllä on korvattu koko summa. Mutta ei ollut noin suuresta summasta kyse vaan ~10000.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.