Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Satula välitykseen, minne?

Lähettäjä: Pulma 
Päivämäärä:   15.3.26 07:16:21

Satula.comista olen kuullut valitettavasti vain huonoa, joten sinne en uskaltaisi antaa. Rahoja pitää itse osata kysellä perään, kun huomaa heidän valikoimastaan kadonneen oman satulan. Muuten niitä rahoja ei välttämättä näe.

Kyseessä kuitenkin yli 2000€ satula ja sellaiset ei mene torissa tai facessa kaupan, kokeiltu on

Re: Satula välitykseen, minne?

Lähettäjä: Ap 
Päivämäärä:   15.3.26 08:41:47

Minä sain satulasopin välityksellä myytyä tuon hintaisen satulan. Toki eihän se nyt viikoissa mennyt, mutta meni kuitenkin

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   15.3.26 09:51:10

Satulapaja.
Omat on myyty hetkessä.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   15.3.26 10:43:51

Ypäjän sepät ostivat multa suoraan satulan. Jos sulla on sellainen, mikä sopii moneen selkään, tarjoa heille.

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   15.3.26 14:54:48

Satula.com toimii minusta nyt paremmin, kuin entisen sähläri tädin omistuksessa. Paitsi Paimio.

Siirryin hesan com:in asiakkaaksi, vaikka Paimio lähempänä ja olen saanut hyvää ja ennen kaikkea mukavaa palvelua. Onneksi satulaa ei tarvitse vaihtaa usein.

Ypäjän naisien kanssa on myös ollut ihan mukava tehdä satula kauppaa. Satulasopin omistaja on tosi erikoinen ja minusta "pelottava" tyyppi.

Lähettäjä: !! 
Päivämäärä:   15.3.26 15:05:56

Minä taas olen saanut Paimiosta Satula.comults tosi hyvää palvelua toiselta henkilökunnasta

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.