|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 13.3.26 21:36:28
Mä oon aikeissa juuri ostaa oman vaikka itsellä pieniä päiväkoti-ikäisiä lapsia. Eihän tässä varmasti mitään järkeä ole, mutta jos odottaisin sopivaa aikaa, olisin ehkä 50-v kun voisin tämän toteuttaa, ja itse kuitenkin haluan että hevoset ovat osa mun elämäntapaa ja järjestän mieluummin sitten vaikka töitäni uudelleen. Meinasin itse ratkaista yhtälön rahalla: hyvä täysihoitotalli ja valmentaja/muu luotettava ratsuttaja ratsastaa hevosta niinä päivinä kun en itse pääse. Joka tapauksessa kouluhevosta olisi tarkoitus rakentaa ja itse en ratsastajana ole niin osaava että osaisin hevosia systemaattisesti kouluttaa eteenpäin, niin ratsutusapu joka tapauksessa tulee tarpeeseen. Mutta tämä on vasta suunnitelman asteella, en takaa miten tämä toimii käytännössä :D Minulla on myös tarvittaessa mahdollisuus pudottautua 80% työajalle tai vaihtaa päivätyöstä vuorotyöhön, jossa enemmän arkivapaita, jos näyttää että ajankäyttö muuten liian haasteellista, joten luotan että eiköhän tän jotenkin saa toimimaan. Ja puolisoni on aivan super, hoitaa lapsia todella mielellään, ja isovanhemmat myös auttavat.
|