Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Clip my Horse

Lähettäjä: 00<>00 
Päivämäärä:   12.3.26 12:52:13

Osaako joku kertoa mitä tämä palvelu maksaa, ja onko hintansa arvoinen?

Re: Clip my Horse

Lähettäjä: Tip 
Päivämäärä:   12.3.26 12:56:06

SRL:n jäsenille on alehinta, tiedot löytyy, kun kirjautuu jäsenhuoneeseen.

Itse palvelusta en osaa sanoa. Seuraan esteiden Länsi-Euroopan liigaa SVT:n kautta. Muut kisat ei kiinnosta.

Lähettäjä: 007# 
Päivämäärä:   12.3.26 14:00:26

Minuakin kiinnostaa hinta? Onko haven.fi hinnoissa? Ja onko mahdollinen vain 1 kisa / tai kuukausi

Lähettäjä: Telekkari 
Päivämäärä:   12.3.26 14:22:19

Hinnat löytyvät rekisteröitymissivulta.
https://www.clipmyhorse.tv/fi_FI/register

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   12.3.26 15:07:27

Havenissa ei välttämättä ole kauheasti kisoja tänä vuonna, koska käsittääkseni Ypäjän kaikki kisat tulee tänä vuonna CMH? Viime syksynä Havenilta tuli loppuvuoden kisoista ainakin osa vain kylmäkameralla kuvattuna, eli siis nurkassa seisova kamera joka ei zoomaa - eli pientä räpellystä näytöllä, vaikea oli seurata kisoja enkä tykännyt yhtään tuosta.

Mulla on ollut tilaus CMH jo useamman vuoden ja itse olen todella tykännyt. MUTTA olen sairaseläkkeellä ja sairauksieni vuoksi joudun paljon olemaan levossa kotona, eli mulla on väkisinkin aikaa seurata kaikki isommat kisat (ja lisäksi kotimaiset :D). Eli onko sulla aikaa katsoa sitä niin usein, että kannattaa tilata? Niitä toki siis voi katsoa jälkikäteenkin kyllä.

Hinnasta en osaa sanoa, että onko se vanhalla tilaajalla sama kuin jos nyt ottaa uutena tilauksen. Maksan kk-hintaa (tilaus on silti aina sen vuoden voimassa). Alun perin otin tilauksen VAHINGOSSA, sillä otin sen ilmaisen kk katsoakseni varmaan 21 loppukesän EM-kisoja ja sitten unohdin koko asian, kunnes tilitä lähti joku 145e eli vuoden maksu. Valitettavasti mulle kävi sama homma tänä vuonna Havenin kans ja nyt oon jumissa vuoden tilauksen kans, jolla ei taida kauheesti tehdä... No, oripäivät sentään voi katsoa. En siis ollut ajatellut Havenia enää tilata tuon viime syksyn kylmäkameran takia.

Havenissa ja CMH on se iso ero, että Havenissa jos katsot tallenteita, joudut esim päivän pääluokan etsimään sieltä koko kisapäivän mittaiselta videolta, kun taas CMH voit katsoa luokan tai vaikka vain ratsukon kerrallaan ja ne on helppo löytää. Ja toki Haven ei näytä ulkomaisia kisoja.

Lähettäjä: Kipinä 
Päivämäärä:   12.3.26 17:13:43

Hinta taitaa olla nykyään 250€/vuosi.

Katson kisoja ympäri maailmaa, Academyä, omia ratoja... eli itselle hintansa väärti, koska käytän melkein päivittäin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.3.26 18:00:37

Ei ole hintansa väärti jos ei oikeasti joka kuukausi katso sieltä jotain.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.3.26 21:00:25

On, jos tykkää katsoa hvyää ratsastusta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.