Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Reunos

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   8.3.26 12:45:08

Onko kokemuksia Reunoksesta? Olen kuullut ennen hyvää ja kehuja nopeasta toimituksesta, mutta omassa tilauksessani kestää ja sähköpostiin ei vastata. Luvattu toimitusaika 7-14 pv, nyt mennyt 2,5 viikkoa eikä kuulu mitään. Eikä sähköpostiin vastata..

Re: Reunos

Lähettäjä: Tip 
Päivämäärä:   8.3.26 13:14:26

Hyllyssä olevat tavarat tulevat nopeasti.

3,5 vuotta sitten laitoin spostia ja kysyin, pystyykö heidän kauttaan tilaamaan erään tuotteen, josta ei ollut sopivaa kokoa hyllyssä. Vastasivat, että pystyy, mutta toimitusaika 8-12 viikkoa. Sanoin tilaavani tuotteen ja he lupasivat ilmoittaa, kun tuote tulee (mitään ei tarvinnut maksaa tässä kohtaa). Meni 14 viikkoa eikä mitään kuulunut. Laitoin spostia ja vastaus oli ”toimitus viivästynyt, tulee pian”. 20 viikon odottamisen jälkeen laitoin taas spostia, siihen ei enää vastattu. Nyt mennyt 3,5 vuotta, enkä vieläkään ole saanut ilmoitusta, että tuote on tullut (olen ostanut sen muualta).

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   8.3.26 15:52:28

Aina edes niitä tavaroita ei ole varastossa vaikka saldo näyttää että on. Ja taas odotellaan, tai sitten tiputtavat tilauksesta pois sen mitä ei löydy.

On kyllä huonompaan suuntaan mennyt. Toimitusajat eivät ole enää ”parin päivän päästä sulla”, myös valikoima supistunut huomattavasti.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   8.3.26 17:02:45

Ennen käytin vain Reunosta, mutta nykyään jätän väliin. Yllä mainitut syyt + alet tuntuu olevan huijausta nykyään.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   8.3.26 20:57:50

Minulle on lähetetty kaksi kertaa väärän värinen loimi.... ei vastaa puhelimeen eikä s-postiin. En tilaa sieltä enää.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.3.26 21:01:15

näyttää nettisivutkin alasajolta ja siltä, että "jos olet tyhmä ja tilaat, sen kun, mutta ei meitä enää oikeastaan ole"

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   8.3.26 21:10:42

Laadukkaimmat loimeni olen tilannut Reunokselta. Tästä on tosin jo muutama vuosi aikaa, mutta oli hyvät tuotteet, oikeat hinnat ja todella nopea toimitus, silloin ainakaan ei moitteen sanaa. Nykytilanteesta en tiedä.

Lähettäjä: Nettisivut 
Päivämäärä:   9.3.26 00:24:51

Reunoksella huomattavasti selkeämmät nettisivut kuin Tackstorella. Loimet selkeästi jaoteltu (ulkoloimet - sadeloimet, ulkoloimet - toppaloimet, talliloimet - ohuet loimet, talliloimet - toppaloimet jne). Nettisivuilla näkyy vain varastossa olevat loimet.

Tackstorellla taas on vain ”ulkoloimet” ja sieltä pitää sitten yrittää löytää etsimänsä loimi (sadeloimi tai toppaloimi). Lisäksi sivuilla on todella paljon loimia, joita ei ole varastossa ollenkaan. Todella turhauttavaa selata monta sivua, löytää sopiva loimi, klikata se auki ja todeta, ettei kyseistä loimea ole saatavilla missään koossa. Tackstore kyllä vastaa viesteihin, mutta nettisivut ovat hankalat.

Vaikka palautus on sekä Reunoksella että Tackstorella maksullista, Reunos on tehnyt palautuksen todella helpoksi.

Jos olen yhtään epävarma koosta, tilaan loimen mieluummin Reunokselta kuin Tackstoresta.

Lähettäjä: Pia 
Päivämäärä:   9.3.26 08:57:47

Kyllä itselleni tilaukset ovat tuleet nopeasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.