Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laadukkaat karsinaelementit

Lähettäjä: Tuuuu 
Päivämäärä:   21.2.26 21:54:46

Onko noissa elementeissä paljon eroja? Missä paras hinta-laatusuhde? Onko toimitusajoissa isoja eroja?

Re: Laadukkaat karsinaelementit

Päivämäärä:   23.2.26 20:15:13

Suosittele!

LähettäjäAisa 
Päivämäärä:   23.2.26 20:24:16

Tein aika laajaa kartoitusta ennenkuin aloitin oman rempan ja täytyy sanoa että niin laadussa toimitusajassa kuin hinnassa on käsittämättömiä eroja. Jos haluat lisätietoja laita meili.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.2.26 21:25:57

Kiinasta on moni tilannut.

Päivämäärä:   24.2.26 07:43:55

Tiiu Piret on tilannut kiinasta, se ei tarkoita että moni olisi tilannut kiinasta. Tiiu tilasi sieltä, koska etsi tietynlaista visuaalista ilmettä eikä löytänyt kotimaasta tai EU:sta sopivia.

Se, onko kiinalaiset elementit laadukkaat, vai onko ne vain näyttävät, jää nähtäväksi. Olen itse omassa työssä nähnyt, että kiinalainen teräs ja tehokasvatettu kiinalainen koivu eivät pärjää laadussa, kestävyydessä tai ympäristöominaisuuksissa kotimaisille tai eurooppalaisille kilpailijoilleen. Hinta-laatu-suhde niissä kyllä on kohdallaan, halpa hinta kohtaa heikon laadun.

Päivämäärä:   24.2.26 10:12:04

No itse tiedän Tiiun lisäksi useita, jotka tilanneet sieltä jo ennen tiiua ja sen jälkeen. Niistä esimerkiksi Kusas.

Päivämäärä:   24.2.26 10:12:58

Ja koivuahan ne karsinat eivät ole nähneetkään.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   24.2.26 10:50:01

Kiinasta jos tilaa, pitää käyttää laadunvarmistajaa. Eli ostaa palvelu jossa tavara tarkastetaan ennen lähtöä.
Kiinalaisilla on kiinalaisten tapa toimia. Sopimusten ”uudelleen järjestely” on normaalia.

Karsinoissa metallin paksuus ja raaka-aine ratkaisevia asioita laatuun eli kestävyyteen.

Päivämäärä:   24.2.26 10:55:53

Kiinalaiset näyttää olevan bambua.

Päivämäärä:   24.2.26 12:14:23

Kiinalaisen toimintatavan tuntevana epäilen, että eivät ole koivua eivätkä bambua, vaan jotain komposiittipuristetta.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   24.2.26 12:40:41

Okei, mä luulin ekaksi, että karsinaelementit Kiinasta on vitsi. En ikinä laittaisi mitään kiinankarsinoita itselle, aikamoisilla myrkyillä varmasti kyllästetty, laatu kyseenalainen ja Suomi on metallipajoja täynnä, joista saa tilaamalla just sellaiset kuin haluaa.

Mulla oli mallina Röwer & Rübin elementti, sen perusteella teetätin paikallisella metallipajalla metalliosat ja paikalliselta sahalta puuosat. Kalterit on n. 3x krt tehdasvalmisteisia paksummat, niihin voi huoletta sitoa hevosen kiinni ja lankku on paksua kuusilankkua, kestää potkun jos toisenkin.

Päivämäärä:   24.2.26 13:44:25

Aikaa monelle isolle valmistajallekin ne tuotteet tulee kiinasta.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   24.2.26 13:56:46

Älkää please tilatko Kiinasta mitään!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.