|
Lähettäjä: Marie
Päivämäärä: 22.2.26 00:14:40
Kannattaa vaihtaa sitä nimimerkkiä sitten, piste. Ja lopettaa muitten käskyttäminen mihin sävyyn täällä sopii keskustella. Se, että jos tähän nyt lehahtaneeseen virukseen ei tajuta reagoida riittävän vakavasti tulee tarkoittamaan sitä että liian moni pääsee etsimään uutta hevosta ja näkee todella rumaa kärsimystä kun sairaus tekee tuhojaan. Väitän että liian monella varsinkin nuorilla aikuisilla ei ole mitään kokemusta siitä miltä nämä neuro-oireet oikeasti tarkoittavat. Tai ylipäätään siitä mitä se hevosen hätälopetus kärsimyksen päättämiseksi sitten on. Siksi näistä pitää puhua ja olla kaunistelematta asioita. Että alkaisi kiinnosta muukin kuin mä mä ja mun kisat ja valkut. Piste ja muut kaltaisensa voi luulla mitä haluavat mutta kun itselläkin on tätä hommaa yli 40 vuotta takana useassa maassa niin tämä ei ole eka epidemia myöskään. Ja siksi osa näistä kommenteista, joissa pohditaan että millä todennäköisyydellä se nyt tulis, tekee aika sarkastiseksikin. Koska yhtään ajatteleva ei nyt laske että josko se ei tulus vaan tekee kaikkensa että se ei tule.
|