Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevoshierojaa kotitallille

Lähettäjä: Kikka 
Päivämäärä:   11.2.26 13:49:46

Asun melko syrjässä ja tähän asti olen kuljettanut hevoseni isommalle tallille hierottavaksi. Olen kuitenkin miettinyt, että voisin siirtyä kotikäynteihin ja säännölliseen kuukausittaiseen hierontaan, koska se säästäisi aikaa ja vaivaa.
Olen kuitenkin törmännyt valinnanvaikeuteen: monilla alueellamme liikkuvilla hierojilla on listallaan kaikenlaista oheishoitoa laserista ja Bemeristä aina vyöhyketerapiaan, homeopatiaan ja ”kukkatippaterapioihin”.
Tämä hieman hirvittää, sillä en haluaisi maksaa pelkästä uskomushoidosta. Miten muilla on kokemuksia näistä moniosaajista?
Pysyvätkö hierojat sovitussa (eli pelkässä hieronnassa), jos niin sovitaan?
Meneekö aika herkästi muuhun selittelyyn, vai onko hieronnan laatu silti priimaa?
Mistä tunnistat pätevän ammattilaisen, jos palvelulista näyttää vähän ”erikoiselta”?
Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia siitä, miten olette löytäneet ne hyvät tekijät, jotka keskittyvät olennaiseen!

Re: Hevoshierojaa kotitallille

Lähettäjä: Puskaradio 
Päivämäärä:   11.2.26 14:10:34

Puskaradion kautta löytyy. Mikä vika hevosen nykyisessä hierojassa on? Tai jos hän ei tule kotikäynnille, olisiko hänellä vinkkiä kotikäyntejä tekevästä hierojasta?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.