Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko ällöä asioida hevosen karsinassa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.2.26 17:05:14

Hevoset omassa pihassa siis, totta kai. :D sairastan vaikeaa suolistosairautta, jonka takia varsinkin huonompina kausina paskalle on päästävä about 20 sekunnissa, tai muuten pärähtää housuun. Tallissa ei siis ole vessaa, ei myöskään ulkohuussia. (Pitäisi varmaan rakentaa...)

Siivoan tietysti heti, ja katson etteivät hevoset tallaa itseään paskaan jos sattuvat olemaan sisällä silloin. :D onko ihan hirveän ällöä?

Re: Onko ällöä asioida hevosen karsinassa?

Päivämäärä:   10.2.26 17:10:12

Oma tupa, oma lupa. Ja kuka edes tietää asiasta kuin sinä ja tiedät itse että aikaa ei ole näissä asioissa aina hienosteluun.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.2.26 17:14:43

Onko paskantaminen ällöä? No on. Et saa siitä söpöjä kukkasia vaikka missä tekisit.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   10.2.26 17:16:00

Oma talli niin ei haittaa. Tiesithän että niitä sankomallisia WC -pyttyjä saa halvalla ja voit käyttää hevosten kuiviketta siinä ja tyhjätä lantalaan. Miellyttävämpi kun ei tarvitse kyykkiä ja miettiä ruikkiiko housuille.

Minulla olisi niitä joka paikassa jos olisi suolistosairaus, tai toki varmaan ulkohuussi lisäksi pihalla. Joskus virtsatietulehduksessa mietin että pitäisi olla mukana kannettava WC. :D Silloin ei onneksi tarvinnut lähteä kotoa mihinkään.

Päivämäärä:   10.2.26 17:17:08

Hassu aihe jakaa. Ymmärrän kyllä suolistosairauden ongelmat.
Oma talli joten siitä vaan. Ehkä ei kannata omalla nimellä sitä kuitenkaan kertoa. Ihan vain koska moni ei kait ymmärrä.

Päivämäärä:   10.2.26 17:20:36

Tämä nyt on varmaan joku provo..

Päivämäärä:   10.2.26 17:21:58

https://pikkuvihrea.fi/tuote/ekopikkula/

Oisko mitään.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.2.26 17:33:56

Oliskohan provo, mut kaikille suolistosairauden omaaville. Jos oma talli niin ihan vapaasti. Tuskin asia heppoja mietityttää.

Päivämäärä:   10.2.26 18:15:04

Wau, kannatti tehdä tää keskustelu! En ollut ennen kuullut noista kannettavista pytyistä, täytyy perehtyä:D

Tämän kanssa on myös niin pitkään eletty, että mitään en häpeile. Mutta en tosiaan ole kenellekään kertonut tästä tallikakkaamisesta, ja sitä kyllä välillä mietin, että onko hirveän iljettävää.

Päivämäärä:   10.2.26 18:16:08

Arvaapa monet kerrat olen kussut hevosteni turvekarsinaan?

Päivämäärä:   10.2.26 18:17:58

^ no pissa vielä menee. Mutta jotain ällötystä kyllä koen välillä sinne paskantamisesta. No, tän suoliston kanssa on vaan elettävä, ja oma tupa oma lupa..

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   10.2.26 18:59:02

Ekopikkulalle tai vastaavalle peukku!

Tädilläni on paha suolistosairaus ja mm. "vessaan pääsy ohituskortti". Ei hevostele, mutta lähimmän vessan sijainti on tiedettävä. On kyllä melkoisen ikävä vaiva :(

Karsinaan kuseksijat saisi lähettää syvimpään helevettiin. Kiva kun tallissa alkaa haista ihan juoponkusi, sitä saa ihmiset saappaisiinsa ja niissä autoonsa ja eteiseensä, hevoset karvoihinsa, kiva nukkua poski kusiläntissä, yök.

Ulos voi mennä nurkan taakse tai pusikkoon tai vaikka auton taakse, missä nyt suojaisampaa olisi, jos huussia ei ole.

Lähettäjä: KT 
Päivämäärä:   10.2.26 19:34:34

Mullakin oma talli ja pihatto pihassa. Eikä ole vuokralaisia eikä vieraita koskaan. Myös vastaavaa ongelmaa suoliston kanssaitts ei ole kyllä mieleenkään tullut käydä paskalla hevosten paikoissa. Jos selviää satulassakin niin että ei tarvitse päästä kakalle just nyt niin kyllä minä olen selvinnyt maassakin niin. Talo on onneksi vieressä. Eli kyllä on mun mielestäni ällöä kun kerta kysyit.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.