Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naiset antaa iän näkyä, miksi?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.2.26 16:10:30

Miksi naiset, mitä enemmän ikää on, alkavat käyttäytyä kuin teinitytöt? Nakellaan niskoja, äänensävy riippuu siitä kenelle puhutaan ja ollaan naama norsun v***lla kokoajan. Vain ovien paukuttelu puuttuu. Ettekö te näe kuinka naurettavaa tuo miesten silmissä on. Olen huomannut että kun nainen täyttää 60v - oireet pahenee selkeästi.

Re: Naiset antaa iän näkyä, miksi?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   9.2.26 16:17:40

Jos nyt ihan ekaksi katsot sinne peiliin ja aloitat itsestäsi sen hyvän käytöksen.

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   9.2.26 16:20:00

Kun ikää tulee niin moni nainen tajuaa kuinka paskassa, miesten ehdoilla pyörivässä yhteiskunnassa eletään ja hoksaavat viimein elää vain itselleen. @!#$ miehistä, näin suoraan sanottuna. (Onneksi toki nuoremmatkin naiset ovat alkaneet ymmärtää että ihan turha miehiä miellyttämällä miellyttää jos se tarkoittaa oman itsen kadottamista. Tilastot kun puoltavat sitä, että miehetön nainen on onnellisin ja pitkäikäisin nainen.)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.2.26 16:29:17

Aloittaja miettiköön omaa käytöstään ihan ensin. En todellakaan ihmettele jos naiset eivät suhtaudu sinuun ystävällisesti.

Mitä tulee miesten silmissä naurettavalta näyttämiseen niin siltähän me ei enää nuoret naiset näytämme teidän mielestänne joka tapauksessa, sitähän miehet kaikkialla toitottavat kuinka kelvottomia ja aivan vääränlaisia naiset ikääntyessään ovat, olivat he millaisia vain. Ja vanhemmat naiset ovat kyllästyneet olemaan jatkuvasti muiden käskettävissä ja käytettävissä, miellyttämään ja saamaan silti pelkkää p*skaa niskaan. Kohdelkaa niitä nuoria naisia paremmin niin ehkä saatte ystävällisempää kohtelua vanhemmiltakin naisilta.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   9.2.26 17:09:16

Ja tämä on oikea foorumi tätä ihmetellä??

Päivämäärä:   9.2.26 17:15:27

Naisvihaajat ovat valtaamassa tätäkin palstaa. Kaikki rekisteröitymistä vaatimattomat palstat alkavat olla pilalla. Tarkoituksena on tehdä netistä niin vastenmielinen paikka naisille, etteivät nämä voi enää siellä mielipiteitään ilmaista.

Päivämäärä:   9.2.26 17:33:59

Olen tavannut vain ihania 60 ja yli vuotiaita, en siis voi olla samaa mieltä.

Päivämäärä:   9.2.26 17:37:48

Miehet ne vasta naurettavia onkin. Miksi minun pitäisi piitata, mitä mieltä joku pelle on minusta?

Päivämäärä:   9.2.26 17:47:57

Miksi nuorten tai vanhojen naisten prioriteettina tai edes minkäänlaisen mietinnän alaisena pitäisi olla miltä ”näyttää miesten silmissä”. Niinkuin moni onkin jo maininnut nainen on yleensä aina jotenkin ”väärin”, ensin liian nuori ja siitä suoraan sitten liian vanha. Liian paljon, liian vähän, liian hiljainen, liian äänekäs.
En tiedä onko aloittaja itse yli 60, toivottavasti ei koska käytös on hänellä selvästi epäasiallista.

Eipä siinä kyllä sitä huonoa käytöstä riittää runsain määrin miestenkin puolesta tässä yhteiskunnassa. Tämä voi muuttua vain niin että kaikki avaavat silmänsä ja näkevät, että äänekäs mies ei välttämättä aina ole määrätietoinen ja fiksu. Toisaalta äänekäs nainen voi myös hyvinkin olla sekä määrätietoinen, että fiksu.

On hyvä tarkkailla itsessään sisäistetyn naisvihan rakenteita. Nehän ovat mitä suurimmassa määrin vallankäyttöä joka pitää naiset jatkossakin altavastaajina ja naisen euron 80senttinä. Ole itse reilu ja hyväkäytöksinen, sano silloin kun on tarpeen äläkä vaikene kuvitteellista yleisöä miellyttääksesi. Sillä maailma muuttuu reilummaksi paikaksi kaikille.

Päivämäärä:   9.2.26 18:19:51

Itse olen nainen, noin 50v ja mekeinpä päivittäin näen tilanteen jossa yli 60v nainen käyttäytyy epäasiallisesti muita kohtaan. Tunnen myötähäpeää. Käytöstavat on hänellä ilmeisesti unohtuneet. Yhteisössä olevilta miehiltä on alkanut tull ihmetteleviä kommentteja, silloin kun tämä "teini-rouva" ei ole läsnä. Miehet on kuitenkin kohteliaita.

Päivämäärä:   9.2.26 18:28:14

Tiedätkö mitä, aloittaja (jos nyt ylipäänsä olet nainen)? Myös sinusta ajatellaan juuri tuolla tavalla kuin itse kirjoitat. Kaikista meistä vanhemmista naisista ajatellaan. Se, ettei sinulle ole sitä kukaan tullut päin naamaa sanomaan, ei tarkoita ettei asia olisi näin. Se on naisvihaa, ja se koskettaa meitä kaikkia. Etkä välty sen kohteeksi joutumiselta vaikka kuinka omaksuisit pick me -asenteen, teet sillä ainoastaan vahinkoa sekä itsellesi että muille naisille.

On myös kuvaavaa, että pääasiallinen valituksenaiheesi oli se, että miehet pitävät naisia naurettavina. Ei siis huono käytös sinänsä, vaan se, että miehet pitävät naurettavina. Kannattaa miettiä tätä.

Päivämäärä:   9.2.26 19:00:00

Ilmeisesti ette lue viestiäni. Miksi tämä yli 60v käyttäytyy kuin teinitytöt? On pahalla tuulella niin että se näkyy.
Itselläni kun jos on huono päibä, pyrin sen peittämään muiden ihmisten läsnäollessa.

Päivämäärä:   9.2.26 19:05:32

Pitäisikö sun siirtää tämä jankutus sennut puolelle? EI liity ratsastukseen mitenkään.

Päivämäärä:   9.2.26 19:08:06

Sillä tavalla liittyy että huonotuuliselle, elämäänsä kyllästyeelle voisi neuvoa: ala harrastamaam ratsastusta, siinä se mieliala paranee. Mutta kun hän on ratsastaja..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.